Mogguh muziekvrienden! Ook hier een live album vandaag met de lekkere blues van The Red Devils. Geniet van het weekend!
![]()
Vorige week had ik net pas goed kennis gemaakt Prog-Rock. Deze week heb ik nog veel meer ernaar geluisterd en de nodige albums zijn aangeschaft. Hieronder zo’n album, een klassieker: Yes - Close To The Edge.
Om de pols zat eerst nog de Edox van vorige week, maar ik heb nu al bijna meerdere maanden geen chronograaf meer omgehad, dus ik heb deze Seiko maar weer eens uit de doos gepakt.
*deze nieuwe telefoon schiet eindelijk foto’s van een kleiner formaat🙂
Vandaag de hele dag bezig geweest met het reinigen en conserveren van een aantal LP’s die ik uit een verzameling gekregen heb. Echt genieten om daarna zo’n stuk vinyl uit de jaren '50 of '60 op je platenspeler te leggen en ernaar te luisteren. Zitten een aantal echte pareltjes tussen. De kwaliteit loopt erg uiteen van een F tot NM. Het LP koffertje waarin ze kwamen is ook echt geweldig!
Inspiratie plaatje - m’n singles toevallig een beetje aan 't ordenen en dan zie je wel eens ‘dubbel’ ![]()
De Fortis zou wel eens uit de vroege seventies kunnen zijn, dacht ik
Ik hou er wel van om wat onbekendere artiesten/componisten te ontdekken. Zo ook onze zuiderbuur Paul Gilson die hoogst originele en helaas ondergewaardeerde stukken schreef.
Haha, ik had die ook ![]()