Vrijdag plaatjesdag 2026

Zeker. Mooie aan Satie-stukken is dat je er ook zoveel dynamiek in kan toepassen en horen. Elke pianist speelt het ook weer anders.

16 likes

Primus met my name is mud :crazy_face:

https://open.qobuz.com/track/56801093

14 likes

16 likes

Een :sun_with_face: schijfje van Buscemi momenteel.

14 likes

Mijn duikertje: Yello ¨To the sea"

:drum: :musical_note: :notes: :musical_note: :notes: :musical_note: :notes: :musical_keyboard: :notes: :notes: :musical_note: :musical_note:

15 likes

Primus sucks!:love_you_gesture::love_you_gesture:

1 like

Just sailing the seas of cheese, dude :crazy_face: :crazy_face: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Lekker hoor die SL1200 Limited…
:+1:

2 likes

Ziezo, vanmiddag hard gewerkt, nu eindelijk even relaxen. Daarvoor heb ik deze even uitgekozen, Pentagram - Relentless. Het eerste album van deze Doom-Metalband, die vorig jaar weer aandacht kreeg door filmpjes van zanger Bobby Liebling die nogal een verdwaasde blik toont op het podium als ie niet zingt. Hierdoor heb ik er ook kennis mee gemaakt, ik vind dit echt een goed album.

Hier een linkje naar een aflevering van “What’s In My Bag” van Amoeba Records uit San Fransisco, waar Liebling toen te gast was en zijn aankopen liet zien. Daartussen zit bijvoorbeeld White Light White Heat van The Velvet Underground, die ik vandaag al had gepost, maar ook Iggy & The Stooges - Raw Power, een van mijn persoonlijk favoriete punkalbums.

Fijn weekend, allemaal! Hou het leuk tijdens koningsdag, geniet ervan en drink met je maten!

12 likes

Mijn NA met de favoriete plaat van mij en mn dochter.

12 likes

Dankje, speelt fijn de gld #49 van totaal 3000 gemaakt

1 like