Zeker. Mooie aan Satie-stukken is dat je er ook zoveel dynamiek in kan toepassen en horen. Elke pianist speelt het ook weer anders.
Primus sucks!![]()
![]()
Just sailing the seas of cheese, dude
![]()
Lekker hoor die SL1200 Limited…
![]()
Ziezo, vanmiddag hard gewerkt, nu eindelijk even relaxen. Daarvoor heb ik deze even uitgekozen, Pentagram - Relentless. Het eerste album van deze Doom-Metalband, die vorig jaar weer aandacht kreeg door filmpjes van zanger Bobby Liebling die nogal een verdwaasde blik toont op het podium als ie niet zingt. Hierdoor heb ik er ook kennis mee gemaakt, ik vind dit echt een goed album.
Hier een linkje naar een aflevering van “What’s In My Bag” van Amoeba Records uit San Fransisco, waar Liebling toen te gast was en zijn aankopen liet zien. Daartussen zit bijvoorbeeld White Light White Heat van The Velvet Underground, die ik vandaag al had gepost, maar ook Iggy & The Stooges - Raw Power, een van mijn persoonlijk favoriete punkalbums.
Fijn weekend, allemaal! Hou het leuk tijdens koningsdag, geniet ervan en drink met je maten!
Dankje, speelt fijn de gld #49 van totaal 3000 gemaakt
Dat denk ik niet.
Na het vrienden van amstel, Golden Earring concert afgelopen week op tv, maar weer eens iets van de meesters zelf.
Met de kennis van nu heb je helemaal gelijk @Eddie
Maar daar dacht ik 55 jaar geleden, als 16 jarige puber, toch ietewat anders over.
Goedemorgen,
Graveworm is een black metal band uit Noord-Italië, maar de bandleden hebben geen van allen Italiaans klinkende namen, dus ik denk dat ze uit een Duits-sprekend Italiaans deel van Zuid-Tirol komen. De eerste vier albums zijn heerlijke melodieuze black metal, maar daarna, vanaf zo ongeveer 2004, werd het allemaal wat middelmatig en was blijkbaar de inspiratie op. Ze bestaan nog steeds, maar de fut is er een beetje uit. “Scourge of Malice" uit 2001 is m.i. hun beste album. Ze hadden de gewoonte om af en toe een cover toe te voegen en hierop is dat een
schitterende versie van “Fear of the dark” van Iron Maiden (en eerlijk gezegd vind ik die nog beter dan het origineel):
Fijne dag.
Herken ik.ook.
Een van de eerste bands die ik ooit live zag.
Niet van nijn plekje recht voor het podium af te slaan.