Geen plaatje, cd, lp, cassette?
Sorry boys helemaal vergeten dat het al weer vrijdag was.
Door die nachtdiensten vergis ik mij nog wel eens in de dag.
Dus geen plaatjes van van vandaag ![]()
Ik was het ook helemaal vergeten. Maar na een avondje bieren en darten met mijn broer, toch even een plaat opgezet die m’n vrouw toch niet wil horen
. Die ligt al lekker te slapen en ik wou nog even op de bank liggen genieten
Lekker man wil graag met je ruilen maar zit nu in een kliniek met 40 verslaafden.
En op een forum met nog veel meer verslaafden.
Hahaha ja is ook een dure hobby maar toch minder slecht voor de gezondheid ![]()
Het is nog geen vrijdag maar hier kijk ik naar uit.

Had ‘m alvast voor je neergezet:
https://www.horlogeforum.nl/t/wat-luister-of-kijk-je-nu-op-youtube-of-ergens-anders/119652/2739?u=harpoen
TL2-3 only ![]()
Goedemorgen,
Het mooiste nummer van de Bee Gees. In Nederland is het redelijk onbekend, maar het is hier ook nooit een hit geweest. Het is alleen uitgebracht in Frankrijk en daar kwam het slechts tot de 66ste positie. Het is opgenomen in de zomer van 1967, de tweeling (Robin en Maurice) was toen nog maar 17 jaar en Barry was bijna 21. Ik vind het verbazingwekkend hoe jong de broers nog waren tijdens hun hoogtijdagen. De beste periode van de Bee Gees vind ik de jaren 1967 tot 1969, en als je bedenkt dat Robin en Maurice van december 1949 zijn, betekent dat dat ze al die tijd nog geen twintig waren. (Nu heb ik wel het idee dat mensen vroeger eerder volwassen waren, maar ook wel weer eerder “oud” werden.)
De zang is in één enkele take opgenomen, terwijl de tekst nog niet eens vast stond. De Bee Gees hadden de gewoonte om de teksten op het laatste moment in de studio te schrijven en Robin verzon tijdens de opname ter plekke er ook nog wat bij. Al met al toch heel knap dat het zo’n schitterend nummer is geworden.
De video hieronder is uit begin 1968, maar bedenk wel: twee maanden ervoor net 18 geworden!
Fijne dag
Leuk, de Amerikaanse persing op het Philles label van Phil Spector. In Amerika zat er meestal geen fotohoesje omheen.
Hier mijn Duitse persing op Metronome:
Goedemorgen muziekvrienden,
Gisteren naar een optreden geweest van Slagerij van Kampen in Roosendaal. Man man man, donder en geweld, geweldig!
Vandaag rustig opstarten met Norah.
Alvast een heel goed weekend allemaal.