Wow- gave KT ![]()
Ik ben er gisteren gewoon per stom toeval tegenaangelopen, ik en schoolgenoten waren de weg terug aan het zoeken vanaf de Dom van Keulen (schooltripje met veel vrije tijd) en ze wilden daar even kijken.
Ze wisten alleen niet dat ik daar even alles zeer nauwkeurig zou gaan bekijken, 's avonds ben ik zelfs nog een keer alleen teruggegaan voor een tweede ronde, omdat we deze ochtend terug naar Nederland gingen.
Heel veel spul was leuk geprijst, maar sommige dingen waren veels te duur, alsnog heb ik een beste stapel CD’s gescoord.
Zo, nu mijn daadwerkelijke post voor vandaag.
Een week of twee geleden kwam op een van de mixtapes van mijn vader de Dance Remix van het nummer Love Comes Quickly voorbij, dat was toendertijds net nieuw. Het klonk prima, dus toen ben ik nog wat meer gaan luisteren. De grijsgedraaide hits zoals West End Girls en It’s A Sin kent iedereen al, maar ze hebben nog een hoop ander interessant spul gemaakt. Mijn selectie voor vandaag/dit weekend zijn de eerste 4 albums die PSB uitgebracht heeft.
Het cassettebandje heeft mijn vader 40 jaar geleden gekocht, hij was toen 20, twee jaar jonger dan ik nu ben. De CD’s heb ik gisterenavond in Köln gekocht, die albums heb ik nog nooit beluisterd, dus ik ben zeer benieuwd.
Om de pols zit een Monty Python’s Ministry Of Funny Walks-horloge, waarvoor ik eigenlijk nog een NA-post moet maken, die komt nog wel!
Fijne plaatjesdag, allemaal!
Herkenbaar, mijn dochter heeft 4 jaar in Essen gestudeerd, dus ik kwam er nog wel eens. Even gauw kijken, zei ik dan…ondertussen had mijn vrouw dan al de rest van de stad op haar gemakkie gezien en was ik nog niet klaar…
Yello “The eye” Tiger dust (nr6 van het album)
![]()
Youtube doet even raar, album zoeken en allemaal oké!!!
Even een horlogevraagje.
Is dat je eigen horloge?
Het lijkt mij, door de lugs, volstrekt ondraagbaar.
Maar misschien komt dat ook wel door de foto.
Het is inderdaad mijn horloge, ja. De lugs lijken op de foto een beetje buiten m’n pols te hangen, maar bij er recht bovenop kijken past het net.
M’n Enzo Tempo van vorige week heeft wel zo’n probleem wat je bedoelde, de dial-grootte is prima en dan zitten er helaas een paar te lange lugs aan vast.
Fijn! nog een Italo fan,
![]()
Ik heb gisteren een CD met de eerste twee volumes van Italo Boot Mix ontvangen met de post, dat wordt mijn cadeau voor vaderdag binnenkort!![]()
Lekker man !
geniet ervan
Dankje! Pap is er hopelijk blij mee, hij had al wel wat meer volumes op CD en LP gespaard en deze had hij nog niet!
Hij gaat er zeker blij mee zijn !