De zwoele stem van Julie London, gepaard aan haar zwoele looks, waren een tijdlang een sensatie in de VS, tegen het einde van de jaren 50. Heerlijke, lome muziek met Jimmy Rowles’ piano lekker bluesy tingelend achter Ms London, perfect voor drukkend warme zomeravonden.
Ook de Glycine laat zich niet haasten, de uurwijzer draait maar 1x per 24 uur rond.
Mijn laatste hobby is het verzamelen van concerten op Blu-Ray. Ik vind ze regelmatig voor een paar euro in kringloopwinkels.
Vaak bizar mooie kwaliteit, zowel qua geluid als beeld!
Goedemorgen,
Deze single en twee ep’tjes van de Stones heb ik onlangs via Vinted gekocht. Van onder naar boven zijn ze van 1964, 1965 en 1966.
Het zijn Franse persingen en dat blijkt wel duidelijk uit de Peugeot en de Citroën aan weerszijden van de heren op het middelste hoesje. Alsof wij ze op een Nederlandse persing zouden laten poseren voor een DAF……
Ik heb een aantal cd’s van Tony Bennett, maar deze compilatie is handig voor in de oto. De bekendste nummers tussen 1951 en 1962 staan erop, en als Frank Sinatra hem ‘the best singer in the business’ noemt (na hem, natuurlijk), dan is lekker meeblèren uiteraard toegestaan.