Nét vrijdag geweest, maar zolang ik niet slaap blijft het voor mij vrijdag
13 likes
Welke plaat is dit, ik herken deze even niet.
Heee, waar is het horloge? ![]()
2 likes
Onbekende plaat wellicht voor de meesten. Het is een 35th anniversary dubbel LP van het spel Final Fantasy. Hele toffe goes ook. Zal morgen wel extra foto maken. Het is door een orkest gespeeld. Ik heb het een keer live gezien en ik vind het heel tof. Het spel is ook echt nostalgie voor mij.
2 likes
Mooi hoor, maar waar is het horloge?![]()
4 likes
Ik dacht dat het om de plaatjes ging, ik zal volgende keer netjes mijn horloge erbij leggen ![]()
2 likes
Zéér handig, op een horlogeforum. ![]()
1 like
Niks mis met vandaag ![]()
Wederom een ‘meistersinger’ in goed gezelschap
Mooi & luisterrijk weekend lieve HF’ers
17 likes
Goedemorgen,
Moebius Bottle is een Franse band uit 1970 en 1971 waar heel weinig over bekend is. Ze hebben maar drie singles gemaakt en dit is de mooiste. Het begint met een bombastisch kerkorgel en eindigt in psychedelische chaos als de drums in duel gaan met datzelfde kerkorgel.
Maar het leukste is eigenlijk de videoclip die in de Haarlemse St. Bavo is opgenomen. In het begin is de drummer aan het eind van het intro de maat een beetje kwijt. De zanger met de druiplok probeert bij het zinnetje “Can you tell me” zijn mond zo ver mogelijk open te trekken en de andere zanger kan blijkbaar niet beslissen of hij nou wel of niet in de camera moet kijken en doet dus maar allebei. Wat hij wél weet is dat je héél moeilijk moet kijken bij de gitaarsolo.
Ik heb de single ook nog in een roze variant, maar die kon ik niet zo snel vinden.
17 likes
Goedemorgen muziekvrienden,
Vandaag een beetje vreemd, beetje raar, beetje fout, maar wel heel lekker…![]()
![]()
![]()
20 likes