Bestaat er ook een horloge voor dames zoals Rolex of omega modellen die hun waarde behouden of stijgen?
Alvast dank
Van Omega zijn de damesmodellen niet zo waardevast, maar als je een 36mm Rolex kunt dragen als dame zit je al gauw goed. 34mm Ook nog wel trouwens.
Alleen als de dame die hem droeg beroemd is en dood gaat😉
Lekker een 39mm of groter uni model dragen.
Ik ken dames die met een Sub, Daytona of normale Seamaster rondlopen. In dat geval wél. Kleine klokkies (34mm ofzo) behouden de waarde meestal niet.
Maar goed, is dat belangrijk …
Audemar of Patek maken horloges die hun waarde behouden.
Dochter draagt een speedmaster maar vrouw vind dit veeeel te groot. Daarmee de vraag.
Vind het inderdaad belangrijk als je een duurder uurwerk koopt dat dit toch zijn waarde beetje behoud. Is toch voor een blijver uurwerk
Nu herinner ik me je post:
Is me bijgebleven omdat ik het zo een mooi en leuk initiatief vond.
On topic: wat vind je van de Cartier Tank Must met gekleurde dials? Lijken mij redelijk waardevast, mede doordat het een gelimiteerde uitgave is.
Inderdaad dragen nu 3861 in afwachting van snoopy voor haar!
Die snoopy zal ook wel waardevast zijn om het met een understatement te zeggen
Zo dan, die is mooi! Hoeveel mm is deze? 26?
Als het een blijver is, maakt het dan uit? Voor hetzelfde geld stort de hele mechanische horlogemarkt over 20 jaar helemaal in. Loop je met je horloge waarvan je nu denkt dat hij zijn waarde houdt… toch niet.
Als je snel wilt wisselen, flipperen dus, dan is dat belangrijk. Als je wilt handelen, dan ook. Als je iets wilt hebben om te houden, dan maakt het toch niet zoveel uit? €3000 waardevermindering op een horloge van €8000 is over 10 jaar €300 per jaar, of nog geen €30 per maand. En tegen die tijd, inflatie, krijg je misschien alsnog €8000.
Ja 26mm, dus echt vrij klein. Kan zijn dat je vrouw zich erin moet diëten
Perfecte maat voor mijn vriendin, heeft mini polsjes.
Mijn vrouw heeft een Rolex datejust fluted met jubilee in 36mm en blauwe wijzerplaat.
Deze is aardig gestegen laatste tijd
Doe maar een bod dan
Net samen een huis gekocht, dus ik zal het bod maar achterwegen laten om te voorkomen dat ik je beledig !
Er zijn zelfs speciale dames speedmasters gekomen. Strict gezien vanwege het formaat unisex en er wordt nergens specifiek genoemd dat het voor dames is maar aan de beschikbare kleuren lijkt me het duidelijk te zien
Dat vind ik toch meevallen hoor @koekoek, deze kleuren kan je als gast ook prima dragen. Ook zonder eruit te zien alsof je je bril op moet zetten voordat je een graai in de gezamenlijke horlogedoos doet