Waarom hebben we eigenlijk een chronograaf?

Heel gaaf!

1 like

Er is nu geen chronograaf in de collectie omdat ik die statische secondenwijzer niet trek. Ik zie graag wat meer beweging. Wel mooi maar daarom heb ik eigenlijk geen chronograaf :woman_shrugging:

4 likes

Net als veel anderen, denk ik dat het voor mij vooral om de visuele aantrekkingskracht gaat. En eventueel om pasta te koken

2 likes

Gewoon omdat ik de looks mooi vind en verder als je niet kunt koken en verder komt dan een ei, is ie verdomd handig :wink:

Heb er nog wel meer hoor, maar dit is een aardig setje. En die Pagani vond ik gewoon een leuk ding :wink:

14 likes

Papegaai, Panerai, Pagani. Ik zie hier wel een thema ontstaan…

3 likes

haha Dennis, alle woorden die beginnen met PA. Nou dat wordt dat een flink thema :smiley:
Morgen weer even een nieuw thema bedenken, was te druk bezig vandaag :+1:

2 likes

Die Longines is echt heel mooi! Alles klopt gewoon. Lust voor het oog.

3 likes

Je kunt gewoon de secondewijzer permanent mee laten lopen…

1 like

Omdat het kan,
niet omdat het moet.
en dit is een heel snel chronografertje

12 likes

Daar zijn de meningen over verdeeld omdat deze niet als reguliere secondenwijzer is bedoeld.

4 likes

Pagani is ook gewoon een chique ding.
Corniche is een absoluut plaatje.

2 likes

Echt niet…
Ik ben niet jaloers aangelegd​:kissing_closed_eyes:, maar ik heb het nu wel even zwaar​:grimacing::joy:.
Aan de andere kant, van jouw verzekeringspremie kan het gemiddelde hf lid ieder jaar een nieuwe middenklasse Seiko kopen :thinking:

2 likes

Mis je deze niet? Is zo cool

11 likes

Gewoon de mooist uitziende (maar voor mij nutteloze) complicatie.
Mooie looks en een bijzonder innerlijk, wat wil je nog meer…als het nuttig moet zijn draag ik mijn G Shock square wel…

4 likes

Nee hoor. Ik heb die 2x gehad, en zou hem zeker ook een derde maal kunnen kopen, maar missen is echt niet het juiste woord.

Ik heb er enorm van genoten. Dat wel. :grinning:

3 likes

Ik vind het meestal te druk op de dial, daardoor niet mooi en ik gebruik het niet.

3 likes

Look what you guys made me do.

5 likes

Gefeliciteerd! Dat is een gave Marlin. :ok_hand:t3::sunglasses:

2 likes

Daarom heb ik er ook voor iedere gelegenheid één.
Waarbij uiteraard ook een zeer gedekte dresswatch.

1 like

Hoeveel hier hebben een duiker die nooit nat zal worden? Hoeveel fieldwatches gaan nooit de loopgraven in? Fliegers anyone, zonder brevet?
Ik moet altijd lachen om de SUV’s en AWD’s 's avonds in de file op de A4. Het is allemaal onzin. Ik heb ongebruikte sportschoenen. We hebben allemaal tientallen tv zenders waar we nooit naar kijken. Onze ovens en magnetrons hebben functies waar we geen weet van hebben. Wasmachines net zo denk ik maar dat moet ik even vragen.
Anywho, ik heb nog steeds geen chono. Ik vind ze wel mooi. Knopjes en wijzertjes, ik kan er lang naar kijken. De goedkope vind ik niet interessant, de dure wil ik niet betalen. Ooit gaat er 1 komen, dat weet ik zeker.

3 likes