Waarom ik van Omega ben afgestapt / Nieuwe aanwinst

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

52 likes

Welkom terug Rogier, Erwin, of J!

1 like

Waarom is dit gevlagd?

11 likes

Inderdaad, ik had amper de tijd om de hele post door te lezen en toen ging hij al “op slot”.
Bizar…

1 like

Gaaf horloge met echt een eigen gezicht. Geniet ervan!
De vlag hangt al uit zie ik.

1 like

Dank Warroo!

Mooi horloge, geniet ervan!

1 like

geen idee? zien we iets niet? oude vete?

Beats me

Aan dat laatste dacht ik gek genoeg ook… Ik zie ook niks “kwalijks”.

1 like

De oude garde mag het vertellen. Wij leken zien vast iets over het hoofd. Lekker vlaggen jongens😝

1 like

Welkom terug Edwin (Rogier). Mooi om te lezen hoe enthousiast je wordt van je nieuwe aanwinst, want zo hoort dat natuurlijk ook. :+1::+1:

PS, Geen idee waarom dit is gevlagd.

2 likes

Ik ben redelijk oude garde, en ik heb geen idee waarom dit is gevlagd, al moet ik toegeven dat menig geheugencel ondertussen is gesneuveld.

Welkom terug!

4 likes

Twee accounts?

Ik weet niet of dit bericht zichtbaar is maar ik probeer het toch… Ik weet niet precies hoe het vlaggensysteem werkt, maar ik denk dat dit topic is verwijderd omdat ik aangaf een nieuw account gemaakt te hebben. Vijf jaar terug heb ik om een reden mijn naam veranderd, daarom dat ik na al die jaren een nieuw account heb gemaakt onder mijn nieuwe naam.

Maar allen heel veel dank voor de leuke reacties :slight_smile:

9 likes

Hele mooie aanwinst, geniet ervan!

1 like

De mods maken dit wel in orde.:tumbler_glass::tumbler_glass:

1 like

Welkom terug! Ik was er toen nog niet, behoor dus tot de nieuwere garde.
Mooi horloge met een leuk verhaal! Geniet ervan.
Ik wacht al weken op een bericht van Van Willigen. Dat ligt niet aan Van Willigen maar aan Tissot die kennelijk de tijd neemt om onderdelen naar Nederland te verzenden. Maar als mijn Tissot terug komt heb ik na 37 jaar weer het horloge uit mijn jeugd terug. Gekregen van mijn opa toen ik naar de middelbare school ging. Heeft al die jaren kapot op de zolder van mijn ouders gelegen.
Als er Omega op het horloge had gestaan was de reparatie vast veel duurder uitgevallen. Het is hetzelfde uurwerk als in de Speedmaster moon 2e generatie.

Welkom terug! :sunglasses:

En wat betreft ORIS kan ik het alleen maar met je eens zijn! :ok_hand::slightly_smiling_face:

Onbegrijpelijk dat dit topic is gevlagd…

1 like