Qua L2L is de 40mm vrij gelijkaardig aan een GS van 37mm.
De Speedy’s (pro) zijn altijd goed en die nieuwe PO is best cool, maar dat daargelaten heb je tot mijn diepe spijt wel gewoon gelijk.
Blij met wat ik heb is dat niet het belangrijkste en tegelijkertijd ook heel erg moeilijk.
Is het dan pure “greed” bij mij, nee toch? Dan moet ik gelijk denken aan de film “Seven”. ![]()
Fijn horloge ![]()
Het zijn maar spullen.
Af en toe eens wisselen van horloge kan geen kwaad vind ik. Je bent de andere waarschijnlijk zo vergeten als je die omega om je pols hebt.
De ervaring leert dat wanneer je een horloge in de verkoop hebt en je er niet helemaal zeker van bent, je het horloge gaat missen als je het eenmaal hebt verkocht. Ik heb meerdere horloges die ik niet meer draag maar ik bewaar ze tot ik ze weer wil dragen, geen idee wanneer dat is
Dus haal ze gauw uit het blauw !!
Ja ik heb ze uit het blauw gehaald. Die paar centen maken mij niet blij. Ben alleen bang dat ik straks eindig met heel veel horloges😔
Ja tot en met punt 6 voorzie ik geen problemen.
Eigenlijk is het meest ideale als je horloges voor langere tijd met elkaar kan ruilen zonder kosten te maken. Gewoon 1 op 1 omruilen in goed vertrouwen en lekker dragen. Eventuele services kosten zijn voor de drager op dat moment. Zoiets?
Das mogelijk. Met hele goedkope Chinese horloges. En dan meteen het communisme invoeren. Of die kliek van “you own nothing and be happy”. Maar vanaf dat moment log ik hier in vanaf een locatie ver hiervandaan.
Ja dat is idd beetje eng. Maar toch ook wel weer ideaal. Bewijst wellicht toch weer dat de gedachte om hier mee beginnen niet zo gek is.
Suc6!
maar herinneringen maken en plezier hebben van wat je draagt
Dit dus ![]()
![]()
Soort van sluikreclame voor de horloges in het blauw…niet echt relevant
de helft hier constant maar alles wil verkopen omdat de andere helft hier constant maar alles wil verkopen.
Dus iedereen is een verkoper. ![]()
En koper!
O nee, iets met goed lezen ![]()
iets met goed lezen
![]()
eerlijk gezegd maakt die €1200 ook weer niet hét verschil richting sparen voor die mooie Omega
Ik zal je zo mijn bankrekeningnummer nummer zenden. Bij mij is 1200€ gewoon €1200. Zeker als ik spaar voor een omega. Want zo duur zijn die niet ![]()
Nu OT. ik begrijp je motivatie. Als het geen brood vreet en je draagt ze beide zou ik ze ook houden. Als ze liggen te verstoffen zou ik ze verkopen.