ze willen toch meer indruk maken op anderen…
Dank je wel
Gelukkig, nachtje er overeen en iedereen weer lief
Als je naar je pols kijkt, een tevreden glimlach op je gezicht tevoorschijn komt en geniet van dat kleinood, dan heb je het goed gedaan.
Opinions are like arseholes, everybody has one, zij een beroemd dichter ooit…
Is ook een van mijn redenen om voor een ander merk te gaan. Even los van het feit dat ik dergelijke bedragen niet zo ophoest cq er niet voor over heb.
Heb toch wat teweeg gebracht met mijn topic hier. Gisteren geplaatst en 105! reacties erop.
Conclusie toch een Tudor kopen i.v.m. geldelijke middelen en een nep Rolex erbij voor de look?
Nee, je wilt die Rolex, dus daarom wachten tot je genoeg geld hebt.
Serieus?
Dat wel natuurlijk👍
Je moet nog een beetje oefenen met citeren
Ha,ha, ja zeg dat wel. Lukt me niet via mijn gsm.
Heb je nog tips in dit geval?
Vinger ingedrukt houden op scherm, daarna het symbooltje slepen over de tekst die je wilt citeren.
Op het potloodje klikken om je eerder gemaakte bericht te wijzigen.
Dat is dus de truuk. Zal eens gaan oefenen. Bedankt.
Zo?
Achievement unlocked
Het vreemde is, dat ik dit al enkele keren had geprobeerd en dus niet lukte. Nu uiteindelijk toch die magic toutch te pakken.
In de 11 jaar dat ik forumlid ben is die Tudor vs Rolex discussie al gaande…de reactie zijn steeds hetzelfde, verschillende kampen die verschillende meningen hebben. Leef en laat leven…
Dat kan, maar m.a.w. had ik meer expertise daarnaar moeten doen of het lezen van jaren langs topics hierover? Het is hier toch een forum en zo te zien leeft dit zeker onder de forumleden. Dus begrijp de reactie niet helemaal.
Ik twijfel bij de nieuwe modellen van Tudor vooral over de size. Veelste chunky, maar dat vind ik van de nieuwe modellen van Rolex ook wel.
Tudor te groot of te klein.