Waarom wisseling van Tudor naar Rolex.

Nee hoor, soms word ik gewoon moe van dezelfde discussies…

Ik vind zelf dat tudor niet echt de juiste appreciatie krijgt vaak. Heb zelf 2 rolexen en ga binnenkort alsnog een tudor kopen, net omdat ik het dochtermerk zo leuk vind! maar je ziet het inderdaad best vaak, relatief nieuwe tudors die direct de 2de hands markt op gaan :frowning:

1 like

Te groot. Vooral voor een 41mm.

Nee hoor, soms word ik gewoon moe van dezelfde discussies…

Zoiets is altijd mogelijk en als dat het geval is, dan gewoon overslaan c.q. niet lezen. Irriteer je je er ook niet aan, of lees " moe van worden" .
Of je moet nogmaals alles na gaan grazen hier of er als eens zo’n soort topic is geweest. Mijn vraagstelling was waarom nieuwe Tudors zo snel weer in de verkoop kwamen met als reden de overstap naar… Niets meer en niets minder.

1 like

Dat is een helder en eerlijk antwoord.

2 likes

Kennelijk leeft het onderwerp dusdanig dat iedereen er weer wat van vindt dus ik snap je wel :grimacing::grin:

Exact, dat bedoel ik dus.
En vindt het ook boeiend om hierover de reacties te lezen. Het leeft dus zeker onder de forumleden, dat mag duidelijk zijn.

1 like

Daar ben ik het wel mee eens.

Wat mij vooral opvalt is dat mensen de behoefte hebben denigrerend te doen over de mening of smaak van een ander. Vermoeiend vaak.

5 likes

Ik kocht mijn vintage DJ van een forumlid. Kwam 'm persoonlijk brengen vanuit Utrecht. Weet je meteen wie 't is. :wink: Vrijblijvend, ook nog. En ik ben een nuchter mens - ik ben zeer kritisch op horloges en de hypes er omheen. Ik weet namelijk vaak behoorlijk goed wat er werkelijk in zit.

Maar ik ging meteen voor de bijl toen ik 'm overhandigd kreeg. No way back. :roll_eyes::rofl:

3 likes

Dit.

“Vind mijn horloge ook mooi. Oh niet. Echt niet? Sjemig wat ben jij STOM zeg. Ik ben veel leuker dan jij. En ik snap er ook veel meer van. Jij snapt helemaal niks. En nu vind ik je niet aardig meer. En ik wil dat iedereen dat weet en daarom zet ik het lekker in mijn reactie. Kan iedereen jou ook STOM vinden. Jongens wat vinden jullie”

Enige verschil met het schoolplein en nu is de schoenmaat.

:rofl:

2 likes

Zeg nu zelf…

9 likes

Wel even staal met staal vergelijken hoor…

10 likes

Heerlijk Tudor! Prachtig gemaakt, juiste afmeting voor mij en geeft de tijd ook nog eens accuraat weer :metal:t2::ok_hand:t2:

11 likes

Ik heb al een Rolex SubND, maar sinds kort dus ook de Black Bay Bronze Bucherer. Totaal anders, maar dat was ook de bedoeling.
Zou ik een normale BB kopen naast de Sub? Waarschijnlijk niet. Al moet ik zeggen dat de BB veel groter oogt en dus wellicht beter als casual alternatief…

1 like

Na wat twijfel in keuze toch maar een keer overstag gegaan en daarom mijn eerste Rolex gekocht. Leuk toch?

6 likes

Lekker klein, ik zie hem bijna niet. :wink:

Zeker leuk. Gefeliciteerd :+1: :+1:

Ben niet zo’n ster in het nemen van foto’s met mijn gsm​:wink::slightly_smiling_face:

1 like

Sorry, maar Tudor trok me nou juist wel … Rolex ,… niet zoveel mee :sweat_smile: