zo dacht ik er ook over
Heb even gezocht op productie nummers.
Deze pas aangeschafte Rolex Oyster perpetual date automaat is van 1968!
Heerlijk gevoel en echt vintage!
Ennnn…gister een nog oudere vintage Tudor automaat in mijn handen gehad. Zeker ook niet verkeerd. Helaas niet te koop, want was van de eigenaar zijn vader geweest. Voor hem dus dierbaar.
Helemaal goed toch?
Waarvan akte.
Waarom denk je dat ik vrijwel nooit op dit soort topics reageer? Juist, omdat ik ze oversla Waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat anderen hier niet over mogen discussiëren hoor. Daar is het forum ook voor.
Ik zie ook liever een vintage Tudor of Rolex ipv nieuw. Ik heb zowel een Tudor Sub als een Rolex GMT Master II uit ongeveer dezelfde periode (1990-1992). Hangt tussen echt vintage en nieuw in.
Duidelijk verhaal. Maar nogmaals, was hier niet de vraagstelling, toen ik dit topic begon. Dat er in deze discussie een soort van vergelijk op gang is gekomen is niet tegen te houden. Ieder zjn keuze toch?
Twee Rolexen in bezit.
Gisteren een BB58 gekocht.
Wat 'n pruts ding is dat zeg.
Klopt helemaal, de vraag was helder.
Ja rommel is het. Ik pb je even met mijn adresgegevens dan kun je hem vanmiddag nog op de post gooien als je snel bent😂
En toch heb je 2 hele mooie horloges. Al heeft hier de Rolex mijn voorkeur. Zal wel door de bezel komem.
Ik niet!
Ik wil ze beiden wel.
De 16610 heb ik al, maar de tudor mag er gerust naast
Ik heb die Rolex ooit gekocht gewoon omdat ik het een supervet model vind. Ooit werd door Scheink hier jaaaren geleden een foto van gepost en ik was op slag verliefd. Maar niet omdat er Rolex op de plaat stond maar gewoon vanwege het model en de uitstraling. En natuurlijk het swappen van inserts waardoor je binnen tien minuten een heel ander horloge hebt.
Same here:grin:
Ik ben snel terurggeswitched van een Sub naar eerst een Blackbay en nu naar Pelagos. Directe aanleiding waren de onbetamelijke vragen over de “of het een echte is”. Wat een afknapper vond ik dat! Het draagcomfort van de Sub vind ik veel beter dan de Blackbay. De Pelagos is ook zeer comfortabel.
Huh?
Maakte je een grapje? Vind je hem niks?
Zo nee, dan ben ik wel benieuwd waarom. Ik vind hem geweldig. Ik vind hem ook gaver dan een Rolex Submariner. Heeft net wat meer uitstraling dan dat saaie zwarte ding.
Ik denk dat Tudor een goede zet gaat doen door deze opnieuw uit te brengen met een gilt dial en gouden wijzers (wel met aansluitende end links svp).
En de BB58 in andere kleurstellingen. Maar ik vermoed dat dat eraan komt.
Grapje natuurlijk. Ik vind 'm veel en veel mooier dan bv. de Sub.
Een onderdeel van het programma “proefkonijnen”
Okee, ik hoef maandag dus niet achter de voordeur onder de brievenbus te gaan bivakkeren😂