Klopt.
Deze ook
Ik zou ze beide ook gewoon dragen hoor, boeie…lekker knallen
Nope
Welles
Ieder z’n ding… Ik vind de meeste Breitlings mooi!
Dikke Avenger jonguh!!!
Deze ‘smaak discussie’ kun je trouwens over ieder merk wel voeren.
Niks mis met Breitling. Van ieder merk valt wel iets te zeggen. De negativiteit over Tag Heuer op HF slaat ook nergens op. Ieder zijn voorkeur.
Bij deze, mijn NA-topic.
Denk dat Breitling wel een mooie opstap is naar het hogere segment. Als je goed zoekt kun je voor ~€500 al een redelijk mooi exemplaar vinden die lijkt op de stoere, kenmerkende Breitlings. Voor Omega geldt dat ook, maar alleen voor de dressers. Een diver kost toch altijd een stuk meer.
Peugeot van mijn vrouw patser genoeg?
Denk dat Breitling wel een mooie opstap is naar het hogere segment. Als je goed zoekt kun je voor ~€500 al een redelijk mooi exemplaar vinden die lijkt op de stoere, kenmerkende Breitlings. Voor Omega geldt dat ook, maar alleen voor de dressers. Een diver kost toch altijd een stuk meer.
Zelden zo’n onsamenhangend stuk kletspraat gelezen. Iedere zin in je post is quatsch.
Ben benieuwd naar een linkje waarmee je deze uitspraak kunt ondersteunen.
Met een beperkt budget zou je er zelf tijd en energie in moeten stoppen. Het is niet zo dat je voor de €500 die ik aangaf er á la minute een aantal van Chrono24 kan plukken. Kan het? Ik denk van wel. Maar geduld is een schone zaak.
In ieder geval heb ik weer geleerd gewoon m’n mond te houden en in de horlogemarkt van dit gezellige forum te blijven. Bedankt heren @sanderbbb @crisis.
Kan het?
Nee
In ieder geval heb ik weer geleerd gewoon m’n mond te houden
Inderdaad het beste
Bedankt heren @sanderbbb @crisis
Graag gedaan!
Kansloze reactie…
Precies dit hun historie is er niet meer
En niet het gevoel van vroeger
Ook dat het merk met kampers en tokkies wordt verleeken vindt ik jammer
En te groot voor mij maarja dat vindt ik wel weer leuk van het merk groot en massief
Uhmm…?
Ja vaak slecht onderhouden of quarts
Zou zelf gaan zoekeb rond de 1000 dan kun je toch een mooie quarts vinden die goed onderhouden is
Deze komen geregeld voor rond de 600 voorbij…
Oude 38mm Quartz Colt. Prima horloge!
@Vincent
Deze vraagt 900… dat is wat fors
Er spreken behoorlijk wat modellen mij aan zoals de navitimer en de professional lijn. Ook de avengers zijn enorm gaaf. Kwalitatief gezien (kast, glas, bandenkeuze) ook niks anders dan zeer goede ervaringen mee.
Heb zelf momenteel geen breitling meer, maar vind het een heel mooi merk.
De meeste oude Breitlings vond ik te opzichtig, met uitzondering van de Navitimer. Daar past het wel bij.
En de nieuwe zitten wel mooie bij. Vooral die stalen bulletband lijkt me geweldig. En die nieuwe met al die vreemde kleurtjes door elkaar is een echte kermisklok.
Tenslotte koop ik voor Breitling monnie gewoon liever een GrandSeiko.