Waarom zo negatief over Breitling?

Ik vind Breitling prachtig!
P.s: Heeft er iemand interesse in een Mercedes c220, weinig in gerookt (hij rookt zelf al genoeg) en ook de kilometerstand is geloofwaardig aangepast. Uiteraard een scherpe prijs.

4 likes

:joy: :joy:
Je vergeet de neppe AMG emblemen, en zwarte velgen.

1 like

Die verkoop ik los, inbox bij interesse.
Ik heb trouwens ook universele tijgervellen voor alle dashboards. Genuine fake bont.

1 like

Ben niet zo enthousiast over de typische bezels met ieder kwartier een flinke blok, soms ook nog eens bicolor. Wat mij betreft wat over de datum. De nieuwe modellen zijn wat dat betreft al wat subtieler. Daarnaast is mij de plaat vaak te druk. Er worden echter ook hele mooie gemaakt, die ik graag zou bezitten. Zo’n blauwe Superocean Heritage bijvoorbeeld.

Gewoon mooi merk maar liefst wel op een stevige pols

5 likes

Vind Breitling een mooi en herkenbaar merk.
Zou er geen moeite mee hebben om een Breitling om te doen.

Ze hebben ook een redelijk breed assortiment vind ik.
Er zitten erg mooie horloges tussen, maar ook echt foei lelijke.
Zo’n apparaat die je van 3 straten verder al ziet zitten, lekker glimmend maatje bovenarm in TT :joy::see_no_evil:

Een knappe ziet er in het echt zien wel stukken beter uit dan op de foto.

Ik heb een nieuw gewonnen waardering voor Breitling. Met de Superocean Heritage modellen.

Zeer mooi, en een nieuw aangezicht voor het merk. Bijde oudere modellen is het echt wel “hit and miss”. Maar dat is met meer merken.

Mijn laatste NA:

15 likes

Jaaaa deze! Echt mooi.

1 like

Voor de Breitling liefhebber, ik had van de week een NA post gemaakt, met nog wat meer foto’s. Dit was de aller laatste uit de serie :stuck_out_tongue:.

NA: de aller- allerlaatste Breitling Heritage 57 LE II

Prachtig. Breitling. Dan denk ik niet direct aan autohandelaren maar aan Horloges, Breitling Jet team, Breitling Wing Walkers, de Breitling Fighters, etc. Helaas is het merk hier deels mee gestopt. En zijn bij veel modellen de wings verdwenen. Zelf vind ik dat jammer, mijn Breitling heeft ze nog.
Vergeet de roots niet, ik vind het nog steeds mooi merk, wat niet wil zeggen dat ieder model me aanspreekt. Maar waarom de waterdichtheden net als bij Tag moeten teruglopen vind ik knudde. Less for more, waardeloos!

3 likes

Erg mooie Breitling Hans, neem je die volgend jaar mee als je naar ons op de camping komt😀?

1 like

Zo deze nog in mijn bezit zou zijn geweest zou ik dat zeker gedaan hebben :joy::muscle:t2:

1 like

Jaaa… erg mooi deze. :grinning::+1:

1 like

Ohw, nu zie ik het, heb het niet goed gelezen, maar toch tot volgend jaar dan!

Heb ik vast wel weer wat om mee te nemen :joy::+1:

1 like

Vast wel👍🏻tot dan!

Ik heb zoveel rondgekeken en ik kon echt niet om deze heen. Bijzonder in kleur, contrast en inhouse rattrapante uurwerk. En met een opgelegd winged logo op 12 uur. 45mm maar ik heb een brede pols.
Enige wat ik uiteindelijk heb vervangen is de originele croco band voor een donkerbruin kalf.
Zo gaan ze ze nooit meer maken vrees ik… :wink:

IMG_1213|690x382

20 likes

Niks mis met breitling

Er zijn veel modellen die ik heb gehad

Maar ben vooral fan van de vintage iconen

Mint cosmo 809

14 likes

Pfff wat een stunner… dibs!

1 like

Heb ik ook al geroepen :rofl:

2 likes