Waarom zo negatief over Breitling?

Niks mis mee, beetje autoverkopers merk, meer niet.

Koop wat jezelf leuk vind en laat een ander niet jou reis bepalen

Geld ook voor rolexen

1 like

Waarom zo negatief over Breitling?

Jaloezie.

1 like

B-merk.

O dacht dat voor criminelen het merk is :grin:

1 like

Echt een beauty :star_struck:

1 like

Heb je dat programma op tv over t leven van de kampers ooit gezien?
Ga je geen breitling tegenkomen . Rolex, Rolex en Rolex om elke pols.
Breitling zal niet geheel uitgesloten zijn maar Rolex is het merk wat je om de pols moet hebben wanneer je stoer en asociaal bent.

Het stigma dat Breitling bij het ruige volk behoort is door HF zelf gecreëerd lijkt wel. Ik weet t niet, los van de TV is mijn real live ervaring toch ook echt zo dat Rolex het gedragen merk is in sociaal mindere sferen en op het kamp.
De jongens van 2 bij 2 hebben uiteraard een 45+mm Breitling om

Maar daar zie je er een stuk minder van de de Rolexen.

Persoonlijk vind ik dat Rolex ook veel meer uitgesproken “kijk mij eens” modellen heeft dan Breitling.

Maar goed.
Ieder zijn ding,mening ,beleving en ervaringen

Ieder merk heeft modellen om elke laag van de bevolking te kietelen .

16 likes

Ja ik denk dat je hier zeker gelijk hebt en voor de goede orde: als je de geciteerde zin tot het einde leest, dan zie je dat we op grote lijnen toch wel in dezelfde hoek zitten qua mening op dit vlak. :smile: Er werd door TS gevraagd naar wat de reden van negativiteit over Breitling, maar inderdaad: je kan bijna hetzelfde verhaal houden over Rolex en dit beter onderbouwen. Als je namelijk op Social media van bijvoorbeeld voetballers, influencers of B-artiesten kijkt, is het vooral Rolex-rolex-rolex wat de klok slaat.

Echter, op de een of andere manier hebben de “missers” van Breitling meer indruk gemaakt op de community dan die van andere merken. Of misschien is de magie van “het kroontje” zo sterk dat de negativiteit er zo vanaf glijdt. Of misschien overtuigen de mooie Breitling modellen de kritische community niet in de mate waarin mooie rolexen daarin slagen?

Als gezegd: persoonlijk staat de navitimer iig zeker op mijn “wensenlijst” :heart_eyes:

4 likes

Overigens, nooit verwacht dat een verwijzing naar de Instagram van een willekeurige rapper ooit acceptabel brongebruik zou zijn voor welk verhaal dan ook, maar 2020 blijft je verbazen.

1 like

De grove bezels en het bling-gehalte van de Chronomat en Avenger lijnen ben ik geen fan van, maar verder maken ze toch wel hele mooie horloges. De Navitimer is één van de mooiste, meest iconische horloges ooit en de Top Time is ook echt wel een pareltje. Ik denk dat de negativiteit mee valt eerlijk gezegd, elk merk heeft z’n fans en criticasters. :slight_smile:

Niets mis mee toch :star_struck:

26 likes

Ik ben bezig met m’n NA-topic over mijn nieuwe Breitling. :joy: Ik hoop toch wel op een paar likes straks. :sweat_smile:

11 likes

Deze foto hit alle boxjes

12 likes

Hou van mijn Breitlings, commentaar op de grootte en de drukte boeit me niet, ik hou ervan om iets substantieels om de pols te hebben
 Fijn dat t onderhoud gewoon bij de lokale horlogemaker voor een vriendelijke prijs kan.

6 likes

Klopt.

Deze ook

Ik zou ze beide ook gewoon dragen hoor, boeie
lekker knallen

3 likes

Nope

1 like

Welles :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ieder z’n ding
 Ik vind de meeste Breitlings mooi!

Dikke Avenger jonguh!!!

Deze ‘smaak discussie’ kun je trouwens over ieder merk wel voeren.

14 likes

Niks mis met Breitling. Van ieder merk valt wel iets te zeggen. De negativiteit over Tag Heuer op HF slaat ook nergens op. Ieder zijn voorkeur.

17 likes