Toch zeker wel met zwarte dial en zwarte bezel?
De eerste like is een feit!
@JuKo, bedankt voor deze heldere uitleg waarom je verzamelde, maar ook het doel uit het oog verloor en de oorzaak/oorzaken daarvan.
Ik snap hem! Ik heb 2 weken geleden een bed met opbergruimte voor mijn jongste dochter gebouwd van balken en planken. Ik ben er trots op, maar dochterlief mag er toch echt zelf in slapen
Dat geldt net zo goed voor mij en ik mag aannemen dat wij daarin niet de enige 2 zijn.
Uiteraard! En uiteraard ook op bracelet. Origineel is het niet en wellicht een beetje cliché, maar het is in mijn ogen gewoon echt een heel mooi horloge.
Ja, dat is lekker makkelijk, op mijn vraag reageren met een wedervraag.
Na de 3e like:
Dan zeker doen.
Het allerbelangrijkste bij het kopen van een horloge is dat je er zelf gelukkig van wordt.
Het is gewoon “Meester” hoor😀
Ons gedrag wordt gestuurd door oeroude instincten die vroeger noodzakelijk waren om te overleven. Wij waren jagers/verzamelaars, zo’n 200.000 jaar of zo geleden. Terwijl dat jagen/verzamelen in ons dagelijks bestaan niet meer noodzakelijk is, zoeken die instinkten nog steeds een uitweg. De jacht op een horloge en het bij elkaar brengen van een collectie bevredigt onze diepste instincten. Ook andere verlangens worden ermee bevredigt, denk bijvoorbeeld aan imponeergedrag, vriendschappen sluiten, enzovoorts. Dit alles is verder niet met logica te verklaren
Exact! Ik persoonlijk word niet gelukkiger van een horloge kopen en hem vervolgens niet te dragen.
Met zweepjes en handboeien? Hans toch.
Stille wateren…
Klopt, ik ben ervan op de hoogte dat de mens is begonnen als jager/verzamelaar.
Dat sluit natuurlijk aan op het bovenstaande.
Tja, misschien ben ik dan nog iemand met oeroude instincten. Ik maak liever vrienden dmv het delen van eten. Persoonlijk denk ik dat dat effectiever is.
Laat ik maar geen voorbeeld bedenken over hoe je vrienden maakt met een duur horloge die je bezit… maar niet draagt
vangen geen wind?
Julie hier op het forum zijn allemaal mijn naasten. Dierbare zelfs.
Or did you mean “wat”?
Haha, je moest eens weten…
Ik ook van jou hoor.
Als het niet hoeft.
Say what?!?
Do not take me in the mailing, yes?