Wat is een masterslave? Is dat een slaaf dat uit naam van de meester andere slaven mag commanderen? Of is het de beste slaaf die je je kunt voorstellen?
FTFY
Hahaha,
Ik ken ze wel in combinatie met HDD’s
Oh my God no😅
Doe je het er nou om?
Ik denk dat jij straks vaste gast/ leverancier wordt in het taalnazi topic.
Na zoveel lezen in tikken, kan men natuurlijk baldadig worden.
Ik probeer een editknop bij Jur los te peuteren. Maar niet zeggen dat dat de echte reden is. Niemand weet het nog.
Het leven is inderdaad beter met een…
Je bent oud.
Maar je kunt nog steeds spijtoptant zijn wanneer je rouleert.
Inzicht schrijdt maar langzaam voort.
Jij ook.
Maar niet zo oud als ik!
Bro, Jij khomme hier baij maij…
Op het moment dat ie net de deur uit is? Ingerolen voor een Apple watch. Want ja, je moet met je tijd mee.
Of bedoel je ingeruild?
Ik heb een redelijke collectie zonder high-end stukken. Ik draag vrijwel alles met regelmaat. Horloges die ik het vaakst draag zitten in de ene kist, horloges die minder vaak aan de beurt komen zitten in de andere- maar dragen doe ik ze eigenlijk allemaal. Ik vind het leuk om door te wisselen en steeds iets anders om de pols te hebben.
Sommige horloges hebben ook een bepaald doel. Zoals de G-Shock die om de pols geslingerd wordt bij klussen.
Ben geen verzamelaar , de collectie wil ik ook op ongeveer drie stuks houden .
Nee, je koopt een horloge om het te proberen, of omdat je het waanzinnig mooi vindt. Maar dan blijkt het niet bij je te passen, de vorm niet comfortabel te zijn om de pols, en dat soort zaken meer. Dus rouleer je de draagtijd, maar merk je dat het het toch niet is wanneer je het om de pols hebt.
Dan begint bij mij het verkoop / inruil proces te draaien waar je op zoek gaat naar een vervanger die wel de positieve aspecten heef van hetgeen je in gaat ruilen, maar niet de negatieve aspecten die er voor zorgen dat het niet bij je past.
Ik ben een paar keer zo stom geweest om op seller’s remorse te acteren, en dat levert altijd een paar weken later een verkoop-topic op. Want je verkoopt iets om een reden, en in mijn beleving blijft die reden onverminderd geldig.
Kudos voor dit topic Gup!
Eigenlijk zijn de horloges die ik bijna niet meer draag, en ik niet wil verkopen, de horloges die de collectie vormen. Dat zijn horloges met een sentimentele waarde voor me.
De nieuwe aanschaffen zijn allemaal doordacht. Waar ik toch een ander gevoel bij heb wordt doorverkocht of terug gebracht.
En uiteindelijk wil je toch een Rolex… uh Squale.
De zoektocht is toch het leukste wat er is!
Duidelijk verhaal!
Ik denk dat ik deze gen mis.
De reden dat het uitzoeken van een horloge wel erg lang kan duren bij mij (zo lang zelfs, dat mijn vrouw en kinderen er gek van worden), is dat ik (in het algemeen) pas iets wil kopen op het moment dat ik er 100% zeker van ben dat dat hetgeen is wat ik écht?/ècht? wil.
@Fate_Amenable_To_Change, deze vind ik oprecht tricky. Wat heeft voorrang, de klank of de nadruk?
Dank je!
Eigenlijk logisch, dat geeft mij nieuwe inzichten! Zo had ik het nog niet bekeken.
Daar lijkt het bij mij wel op, ja .