Waarom zou je een collectie willen als...

Ja, inderdaad niet fijn. Maar weer even goed aangepakt. :sweat_smile:

Duidelijk, kort en bondig, maar duidelijk :grin:

Lekkah!

1 like

Ooowwkeee.

En wat is daar dan voor in de plaats gekomen?

1 like

2 likes

Die staat me niet en het is mijn horloge niet. Mijn vrouw wel, maar een Tank is niks voor mij. Als ik een rechthoekig horloge uit de jaren 20 wilde wat niet waterdicht is, zou dat een JLC Reverso worden.

De Tank is dood voor me. Althans, om de pols. Bij anderen? Prima.

3 likes

Kan de Tudor BB Chrono aanraden :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ik begin niet aan nog een merk…:grin: longines of omega zou het dan worden. Maar 8100 euro voor een speedmaster.:scream:

De nieuwe Record, kun je Longines trouw blijven Pieter

3 likes

Ja, ook erg mooi👍

1 like

Zei iemand: “mooie Longines chrono”?
Longines Heritage Diver 1967 - front

7 likes

Tja, verzamelwoede, het is wat.

Dat er in het blauw gedeelte soms horloges in de stickers staan doet me ook soms fronsen. Lijkt me iemand die een goeie deal kon scoren lijkt me dan, er er een procentje op neemt.

4 likes

Komt ie daar mee.

Tis wel een klatser hoor!

1 like

Die rechthoekige horloges, ongeacht het merk zijn ook niet echt mijn ding. Zoals je weet ben ik meer van de duikers, heb natuurlijk ook wel dress watches en wat sportiever horloges. Maar kan wel genieten hoe anderen over hun Cartier met trots praten. Of ik ben abuis en verwar jou met een ander HF lid, maar jij had toch voor jezelf een Santos gekocht en voor je vrouw een Tank?

Maar een JLC Reverso vind ik dan wel weer leuk, vooral omdat je beide zijde van het horloge kunt gebruiken maar kopen zal ik hem niet. Maar goed smaken kunnen met de jaren veranderen :wink:

1 like

Klopt. De Santos staat haar niet, de Tank staat mij niet. Wij krijgen daar thuis geen ruzie over.

De Oris Rectangular en de JLC Reverso zijn tranentrekkend leuk. En de Nomos Tetra, al is dat een perfect vierkant.

Ik ben fan. Alleen niet van de Tank voor heren.

1 like

Precies Money Mayweather houd ook niet bij 10 Rolls Royce.

Altijd een mooi ding gevonden. Ooit een keer irl gezien. Maar je ziet 'm niet vaak. Geloof ik ooit eentje hier op HF gezien. Wordt niet meer gemaakt…

1 like

Ik had hem ff opgezocht, uit 2015 als ik me niet vergis.

1 like

Uit “Vintage & Vierkant” elders op dit forum, blijkt gelukkig dat niet alle HF leden er zo over denken, Ferry!

1 like