Wachtlijst Rolex 116710BLNR

Voor 12K werd de deur platgelopen.

Ik zou hetzelfde doen.

Dan maar geen liefhebber… Ik zou er een mooi horloge voor terug kopen & een vakantie naar de Malediven doen. Effe kijken of de nieuwe wel waterdicht is…

Rolex idioterie.

6 likes

Same same.

1 like

Flink zijn best gedaan op die advertentie… :joy::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Wil wel erg makkelijk die 4K binnenharken…

Inmiddels 7k…

Ik pak zo even de metro naar schaap… kijken of er nog een gratis weekje Malediven ligt te wachten… (Bahama’s ook goed)

1 like

Bij schaap is de reactie: nee ik heb hem niet liggen.

Dan is het 10 seconden stil en zeggen ze: Zou je niet een volgouden of platina Rolex willen? Dan Kun je er wel een Daytona/Pepsi bij kopen.

True story.

6 likes

Mocht ik dan de centen hebben zou ik het zeker doen.
Als ze 10% korting geven.

De daytona of pepsi dumper & een gouden met fikse korting overhouden.

Rolex idioterie.

Tautologie, lijkt mij, of toch een pleonasme?

…van horen zeggen…:grin:

Met “van horen zeggen” kom je niet zo ver in de echte wereld Sammie…

Heb het daarom (helaas) zelf ondervonden.

2 likes

De tijd dat ik in sprookjes geloofde ligt inmiddels vele jaren achter me…:wink:

Zelfde ervaring als @Emilio gehad toen ik polste bij de AD over een mogelijke aankoop van een BLRO. zal dus niet ongebruikelijk zijn…

1 like

Dan moet ik m’n geloof is sprookjes bijstellen.

Wat ik wel weet is dat de schaarse modellen vaak naar goede klanten gaan, maar om dit bij de vraag naar bv een Daytona te melden vind ik wel een beetje onbehoorlijk van de verkoper, maar dit terzijde.

Tja, de ADs zullen van hun niet verkochte stock afwillen en zoeken hiervoor oplossingen… Aan de koper of hij hierop ingaat.
In mijn geval dus zeker niet…

Op het Amerikaanse forum waar ook alle Amerikaanse toeristen posten over hun “AD experiences” in alle (met name Aziatische) uithoeken van de wereld kan je lezen dat dit echt al jaren een soort van standard procedure is in veel landen. “Prima dat u een stalen Daytona mag kopen, maar dan ook wel even die volgouden DD afrekenen”
En voor de ondernemers ook niet helemaal onbegrijpelijk denk ik.

Zolang mensen die arrogante houding en upsale technieken blijven accepteren…

1 like

Had een zelfde ervaring mbt een Londense dealer.

Lullig voor de mensen die hem nog willen kopen maar een Disconinued BLNR zou mij heel blij maken!

1 like

Helaas pindakaas dan, voor u.

1 like

Sinds wanneer is hij discontinued? Staat nog gewoon op de Rolex website. Volgens mij gewoon geruchten…