Wanneer ben je oud genoeg voor vintage?

Besef wel dat als je op je 50ste eraan begint je kinderen thuis blijven tot jij 75 bent, en als je er op je 25ste aan begint je er op je 50ste al vanaf bent…

Nee, antiek! :wink:

‘Toen de wielen nog vierkant waren…’

Betekend het dat je die inmiddels achterover hebt geslagen.

1 like

Van mij zeggen ze soms dat ik nog stam uit de tijd dat de dieren nog konden spreken… wat ben ik dan???

Ik besef sowieso dat mijn tijd beperkt is, als mijn vriendin de 30 gaat naderen… :stuck_out_tongue:

Gelet op de wereldwijde ontwikkelingen in zijn totaliteit, van politiek tot milieu, wordt het een steeds relevantere vraag of het nog wel humaan is om kinderen op Aarde te zetten.

3 likes

Harry Potter

2 likes

Dat zeiden sommigen ook al 40 jaar geleden. Maar toen was er nog geen Prozac.

Sombere gedachte.

1 like

Verkocht toen ik er op werd geattendeerd dat de meeste flessen te duur om op te drinken waren geworden. Bleek een prima belegging te zijn geweest.

Als jouw ouders er ook zover hadden gedacht, dan was jij nooit geboren en was je ook nooit op dit forum gekomen.

Zover zal ik dus nooit komen.
De aangekocht voorraad is meestal al genuttigd op het moment dat ik denk dat er nog ergens wel een fles staat.

1 like

Ik had 70 dichte flessen (€ 50-€ 1000) in de kast en drink gemiddeld 2 borrels per week. Drank is bij mij nu net een van die verleidingen waar ik goed (als in matig, aangenomen dat dat goed is) mee kan omgaan.

Het jammere is dat ze het al zeiden lang voor er sprake was van Harry Potter :sob::sob::sob:

Voor Harry hadden we zijn oom Paulus. Die praatte niet met dieren maar schilderde ze.

Bedoel je Paulus de boskabouter?

Paulus Potter :slight_smile:

Tijd voor zakhorloges dus. :wink:

Overigens geldt dat voor mij ook al; in 1889 werden er volgens mij ook nog weinig polshorloges gemaakt, hooguit voor dames. :roll_eyes:

Fout.

Het is een sombere conclusie naar aanleiding van reflectie op voornoemde ontwikkelingen. Geen spontane gedachte.

Oorzaak -> gevolg.

Dat klopt, maar de relevantie van deze constatering ontgaat mij.

Mwah, ik geloof niet dat jij of ik dit issue helemaal kunnen overzien. Zeker als je al termen gaat gebruiken als “niet humaan”. Ik vind je iets te stellend.

Let’s agree to disagree :slight_smile:

Ja maar indien niet, dan had jij niet vandaag dat zaadje geplant met de vraag of we er wel goed aan gedaan hebben om zelf kinderen op deze wereld te zetten, en hadden we ons rustig zorgen kunnen maken of we taal nu nog correct gebruiken of niet…

1 like