Wanneer ga je voor goud?

Vind dat omega daar toch wel goed op heeft ingespeeld met de iets kalmer aandoende Moonshine gold legering. Een Speedmaster in Moonshine goud (vooral met groene dial) is zelfs op gouden bracelet mijns inziens dan ook best nog wel (een beetje) als chique te bestempelen. Het ontwerp van de speedmaster dat de blik de dial ‘intrekt’ in plaats van visuele beuken uitdeelt, komt dat natuurlijk ook nog wel ten goede.

Persoonlijk zou ik er overigens wel voor zorgen dat het groene leder dan ook aanwezig is. Dat geeft het horloge imo toch een hele nieuwe dimensie.

18 likes

Mee eens. Dat wat matte goud van de Speedmaster maakt het vooral een warme mooie kleur in plaats van een glimmende aandachttrekker. Die zou ik met goed fatsoen durven dragen bij wat meer casual kleding.

2 likes

Goed plan!

13 likes

Godskolere dat ding is lekker.

2 likes

Ver uit de buurt blijven dan.

Vergeef me, maar dit geldt voor alle drie.

Dat museum ken ik niet.

1 like

Over the top, net als een gouden horloge met gouden band. :smiley:

1 like

Mooi man, geniet ervan :muscle:

1 like

Als je met vol goud bedoelt dat zowel wijzerplaat als kast van goud zijn geef ik je gelijk. Voor mij is een gouden horloge een horloge waarvan de kast bestaat uit solide goud van, pak m beet, 14 tot 22 karaat oid. Daarnaast naar vrijheid in te vullen en vorm te geven. Ik zie mezelf zo’n gouden Wings of Hope (is het niet eigenlijk in origine een pilot’s watch?) wel dragen, en ik zou bijvoorbeeld een gouden VC 222 enorm waarderen, maar me waarschijnlijk een stuk zelfbewuster over straat bewegen. Of doel je meer op het fiet dat dit goud op leer is? Desondanks, ook daar voorbeelden te over van die niet minder een gouden horloge zijn.

Ja, dat is inderdaad een spijtig prijspunt. Maar feit is, vind ik, het is heel erg mooi: ingetogen goud (kan dat? Vast wel.)

Mooie camping horloges! Haha grapje natuurlijke! Ik waardeer je plaatje wel!

NA van gisteren. Bedankt voor de aanmoedigingen hier :partying_face:

28 likes

Als je het hebt over geelgoud vind ik Moonshine gold ook wel echt de mooiste tint hebben. Qua rosé goud vind ik Rolex everose dan weer de topper.

Moonshine Gold reverse panda Speedmaster: op het verlanglijstje :v: wel op rubber anders krijg ik teveel last van de issues van TS :wink:

(Foto van t web)

5 likes

Nu is de tijd :sunglasses:

5 likes

Schitterend! Vol goud, ik ga het steeds mooier vinden. :heart_eyes: Geniet van je aankoop!

Jij stoeit al jaren met de optie vol goud Nathalie :joy:

1 like

Vandaag ging ik voor goud

6 likes

Het is een beetje afhankelijk van de situatie, je persoonlijkheid en kledingstijl denk ik.

Ik ben ook niet zo’n goud-mens, maar op zich draag ik dit wel graag.

5 likes