Wanneer ga je voor goud?

Ik zeg nog steeds ieder z’n ding, maar als de liefhebbers van iced-out volgoud dit soort :point_down:t2: dingen gaan roepen wordt het gewoon kolderiek.

En dat uitsluitend bij de PP ‘p’ modellen.

Klopt. Ik moet altijd compenseren in mijn collectie. Als ik iets nieuws wil, moet er vaak wat weg. Want ja, ik heb geen eindeloos budget voor horloges.

Dus, die waarde is inderdaad van enig belang om de hobby gaande te houden. Maar zeer zeker niet de essentie, meer een vervelende bijkomstigheid.

Echter… De waarde als in schoonheid, word imo ook vernacheld, maar dat is inderdaad smaak. Het is voor mij vergelijkbaar als een privé kunstverzamelaar, een extra halsketting schilderen op de Mona Lisa omdat hij dit mooi vind.
Maar doe vooral je ding hoor. Van mij apart lijm je er een flippo op.

Nee joh, dit is toch veel mooier. Past ook mooi naast de biljartende honden…

2 likes

Ja het is natuurlijk een absolute knaller! Ik vond hem in het echt wel een beetje tegenvallen, omdat de legibility niet zo top is en die sunbrushed green plaat bijna zwart lijkt als je het licht er niet direct op laat vallen.

Anyhow, om terug on topic te komen: het ene volgouden horloge is het andere niet. Zelfs als ze allebei Moonshine Gold zijn :wink: En het kan veel verschil maken als je 'm niet op een volgouden bracelet draagt. Heb je ondertussen al een beslissing genomen @Destio ?

Nee nog niet moet toch nog eens een paar dingen gaan bekijken. Tevens wil ik hem aanschaffen om een levens event vast te leggen (binnen 2-6 maanden) dus nog even de tijd om goed rond te kijken.

Hele mooie!

1 like

Als het mooie weer is.

8 likes

Geweldig :heart_eyes:

1 like

Geweldig mooi horloge, veel draagplezier!

I love the dial :drooling_face: ! welke ref # is dit?

1 like

16238 :+1:

13 likes

Bah,
ik woon niet in Holland, ik woon in Nederland.

Goud kan ook classy…

13 likes

Als ik even mag citeren uit waar dit een reactie op was:

Hollands vlag, je bent mijn glorie
Hollands vlag, je bent mijn rust

Hollands vlag gaat bovenal

SCHATERLACH

Bijna gout :see_no_evil:

4 likes

Dankjewel!:grin:

1 like

Helemaal mee eens! Twijfel zegt genoeg.

Ze hebben er zelfs de naam aan ontleend. De mensen die een volgouden rolex dragen bij een pak.

President. En ik heb het niet over kaas makers. :nerd_face:

1 like