Marco, gehandicaptenzorg?
Helemaal goed, ga zo door!
Als dresscode ‘geen horloge’ voorschrijft (en dat doet black tie), dan geen horloge.
Toch een horloge omdoen kan als eigenwijs of tegendraads ervaren worden, toch een Rolex omdoen zal m.i. zeker verkeerd vallen. Ondanks dat ie schitterend is…
Zeker! Na een tijdje gesloten jeugdzorg nu helemaal op mijn plek! Echt zorgen voor mensen!
Ik begrijp wat je zegt… ik bedoel meer dat men er altijd wel iets van te vinden heeft. Natuurlijk ben ik het eens dat als je in een Favella gaat lopen met een duur horloge dat dit niet bijster slim is… je moet je afvragen of het uberhaupt slim is om een plek als dat te bezoeken… ik kan gewoon slecht tegen die eeuwig durende dingen (Eric van Tijn schreef er al een liedje over) ‘waar betaald die nou zijn huur van’… als het jou keuze is om te doen prima, zo niet, ook prima. We kunnen elkaar hooguit goed advies geven met duidelijke argumenten ipv altijd maar een oordeel klaar te hebben staan
We zijn weer terug van het (black tie) gala. Het was een strakker feest met veel vlinderdasjes…
Uiteindelijk toch maar geen horloge omgedaan. De Longines knelde bij de mouw. De Longines omruilen voor een mooie dress watch is beter denk ik.
Was ieder geval wel een geslaagd feestje
Dan heb je er ook nog eens een mooie zoektocht aan over gehouden.
Happy hunting!
Eind goed, al goed.
Dan ben ik wel benieuwd of de andere gasten wel een horloge droegen?
Persoonlijk vind ik een dresscode weer treurig…
Dat je een beetje netjes verschijnt op een gala , bruiloft , ect… duidelijk. Maar om allemaal exact hetzelfde in hetzelfde apenpakje te lopen… #groetjesdoei
Ik ga wel een biertje drinken in mijn spijkerbroek.
Geen horloge, wat @Klokkengek zegt. Wil je weten hoe laat het is, zoek een leuke vrouw op met een mooi horloge om.
Want een vrouw mag wel de gastheer beledigen door te kijken hoelaat het is? De dames horen het ook niet te doen.
Er waren genoeg gasten met horloges om! Veel opzichtige ook van bijv geel goud en veel vintage (volgens mij waren dit veelal de eerste eigenaar ook ).
Dus klopt dat weinig zich houden aan de ‘echte’ dresscode als het gaat om wel of niet dragen van horloges.
Geen dilemma dus, dat zijn allebei sporthorloges.
Ik zou voor het leertje gaan als het moet, maar @Klokkengek heeft gelijk.
Oeps: Of je leest door.
Dress code zegt niemand iets meer. Da’s op dagelijkse basis best bevrijdend, maar soms stylistisch jammer.
Oh! Die zijn lekker!
Dat maakt in 2019 echt geen fu₩&× meer uit. Niemand zal er op letten.
Ik vind een galajurk tot aan de enkels icm een 36mm DJ geen ramp om te zien.
Alhoewel ik denk dat een mooie tennis armband je pols meer gaat sieren op het diner
Haha wij hebben op kantoor een vrouw met een DJ rondlopen die deze andersom draag dus met de kast naar beneden zeg maar.
Als ze achter haar laptop zit te werken hoor je continu dr DJ tegen de tafel stoten… ik ben erg benieuwd hoe hij er eind 2019 uit ziet! Ik denk dat de cyclops er mooi vanaf geslepen is…!
Sommige maken het ook echt geen reet uit…
Het is aan jou, als HF’er, om haar een klap op de wang te geven. Jij vertegenwoordigt ons daar, act like it.
Onteigening lijkt gerechtvaardigd.