Wat dragen wij vanaf vandaag niet meer, omdat je het horloge hebt verkocht of geruild.
Ik, de MM300 SBDX017 omdat hij morgen naar een nieuwe eigenaar gaat.
Meld hier waarom je een horloge niet meer draagt, twijfel, zin om te verkopen, zin om te ruilen, er zat van zijn.
Alles mag.
Wil dat ook zeggen dat de MM300 nooit meer terug komt, Frits?
Dezeā¦hopelijk⦠(nu in het blauwe deelā¦)
Oh en waarom? Ik heb er zelf niet echt de benodigde klik mee. Verder wel een prachtig horloge en kwalitatief veel waar voor het geld.
Zeg nooit ānooitā Eric.
Misschien mijn Deep Blue Protac 1000 als er een Steinhart Ocean One in de plaats komt. De Deep Blue is niet moeders mooiste, maar mijn god wat voor een ideale beater is me dat
Whut? De Colt weg?
Ik denk dat de ts de reden wil wetenā¦
Deze sinds kort in bezit. Na 2 dagen dragen kan ik er niet aan wennen. Ik ga het wel blijven proberen want ik vind 'm toch wel heel tof.
Jep, geruild voor een
Vanwege de aanschaf van een āgrailā zullen deze moeten gaan. Ik ben nu bezig een advertentie te typen.
Tuurlijk wel. Elke twee maanden. Gezellig.
Overdrijven is ook een vak, ben oprecht bezig met minderen.
Deze weg:
Voor deze:
@HanDavinci ssst⦠koop jij nou eens één knap horloge, eentje maar. Dan luisteren we heeeeel misschien een keer naar je (ah, je was wat anders aan het typen
)
Wat is dat?
Precies deze draag ik vandaag ook niet meer, want hij is niet van mij
Hij zag er overigens wel megagoed uit, ik denk dat je die wel redelijk snel verkoopt met die dure Everest band erbij.
Dat is precies het plan, eentje is voldoende en ik zet mijn geld op een 16234 denk ik.
Hou jij dan eens op met al die onzin zoals vintage en Russisch. Dit zijn bevliegingen.