Wat dragen wij vanaf vandaag niet meer

Wat dragen wij vanaf vandaag niet meer, omdat je het horloge hebt verkocht of geruild.
Ik, de MM300 SBDX017 omdat hij morgen naar een nieuwe eigenaar gaat.
Meld hier waarom je een horloge niet meer draagt, twijfel, zin om te verkopen, zin om te ruilen, er zat van zijn.
Alles mag. :yum:

5 likes

Wil dat ook zeggen dat de MM300 nooit meer terug komt, Frits?

2 likes

Te koop en geruild

3 likes

Deze…hopelijk…:sunglasses: (nu in het blauwe deel…)

Oh en waarom? Ik heb er zelf niet echt de benodigde klik mee. Verder wel een prachtig horloge en kwalitatief veel waar voor het geld.

4 likes

Deze ligt te wachten op een nieuwe eigenaar:

17 likes

Zeg nooit ā€œnooitā€ Eric. :wink:

1 like

Misschien mijn Deep Blue Protac 1000 als er een Steinhart Ocean One in de plaats komt. De Deep Blue is niet moeders mooiste, maar mijn god wat voor een ideale beater is me dat :smile:

Whut? De Colt weg?

Ik denk dat de ts de reden wil weten…

1 like

Deze sinds kort in bezit. Na 2 dagen dragen kan ik er niet aan wennen. Ik ga het wel blijven proberen want ik vind 'm toch wel heel tof.

5 likes

Jep, geruild voor een
0fb7d36fa79bac05a81ae106ca8cacb13a82be58_1_690x460

7 likes

Eentje al te koop, andere twijfel…:wink:

4 likes

Vanwege de aanschaf van een ā€œgrailā€ zullen deze moeten gaan. Ik ben nu bezig een advertentie te typen. :nerd_face:

4 likes

Tuurlijk wel. Elke twee maanden. Gezellig. :joy:

3 likes

Overdrijven is ook een vak, ben oprecht bezig met minderen.:joy:

3 likes

Deze weg:

Voor deze:

image

@HanDavinci ssst… koop jij nou eens ƩƩn knap horloge, eentje maar. Dan luisteren we heeeeel misschien een keer naar je :joy: (ah, je was wat anders aan het typen :upside_down_face:)

16 likes

Wat is dat?

Precies deze draag ik vandaag ook niet meer, want hij is niet van mij :smile:

Hij zag er overigens wel megagoed uit, ik denk dat je die wel redelijk snel verkoopt met die dure Everest band erbij.

7 likes

Dat is precies het plan, eentje is voldoende en ik zet mijn geld op een 16234 denk ik.

Hou jij dan eens op met al die onzin zoals vintage en Russisch. Dit zijn bevliegingen.

4 likes

Strela Cosmos. Russisch Equivalent van de Speedmaster.

7 likes