Niet verkeerd!
Met Romeinse cijfers?
Niet verkeerd!
Met Romeinse cijfers?
Nee bah. Gewoon baton indices. Of zoals Ide het noemtā¦een stick dial.
Cāest la baton qui fait la musique.
je vais te battre avec une baton.
Daar durf ik zelfs nog wel geld op te zetten⦠dat ding hoort gewoon bij je. Knal dat varken nou maar open man ļø
Die droeg een heel ander klokje he
True, maar al die maanverhalen worden opgeklopt. Overigens was er natuurlijk helemaal geen maanlanding. Ja, in een studio.
Gelukkig
Dat hadden die marketing jongens van Omega goed bekeken he zoān nep maanlanding na spelen.
In een enveloppe
Wel netjes met een stukje keukenpapier eromheen natuurlijk.
Natuurlijk,
Dat was flink proppen zoān full setš¤Ŗ
Deze hier gekocht en met heel veel plezier gedragen. Prachtig horloge, mooi strak afgewerkt en draagt heerijk:
Misschien vind ik 'm kwa maat zelf beter staan dan de automaat:
Tot ik me ineens bedacht dat dit wellicht het perfecte horloge voor mijn schoonvader is. Dat denken was niet het ergste; het hardop tegen vrouw en schoonmoeder zeggen deed me de das om. Sindsdien ligt de Hamilton keurig in de doos te wachten op mijn schoonvaders verjaardag. Ben er nog niet uit wat ik leuker zal vinden: hem het horloge met veel plezier zien dragen of dat het hem toch niet aanstaat en ik weer mag
Denk toch het eerste.
De lingerie van mijn vrouwā¦eerlijk delen beviel haar toch niet zoā¦
Ocean7 meteoor 20atm titanium met Sellita sw200.
Mooi maar niet āmijnā horloge. Deze gaat een nieuwe eigenaar zoeken
O man, die striee⦠Of hoe heet dat ook alweer? Striemen?
Hold your horses! Dit is het horloge waar ik een tijd geleden naast greep⦠Op marktplaats. Ik was intens boos en verdrietig. Omdat het⦠aan jou verkocht wasā¦Ik was letterlijk een minuut te laat toen⦠Maar heb het je nooit persoonlijk aangerekend. Nu zag ik het net voorbij komen op MP en keek ik direct hier. ā¦DĆ©jĆ - vuā¦
Zal ik weer tegen die betonnen muur aan lopen? Of krijg ik een pm met een empathisch karakter?
Zal het eindelijk weer eens mee zitten in mijn leven?
Geen druk uiteraard maar jij hebt mijn humeur voor de komende weken in je hand.
Groet,
Kevin