johngo
8 januari 2022 om 19:57
2921
Een blijvert, meer dan 3 jaar in de collectie.
Net een weekje binnen, deze Certina DS PH200M heruitgave. Het was liefde op het eerste gezicht toen ik de eerste fotoās zag van dit horloge. Ik was bang dat deze met de 51.9mm L2L te groot zou vallen voor mijn pols maar gelukkig is dit niet het geval.
[John's watch B-1]
De voorzet werd gegeven door Pascal Wattenhofer van Vintagecertinas.ch op Baselworld 2017 en de CEO en andere bonzen bij Certina hadden gelukkig meteen door dat een reissue van dit model een schot in de roos kon zijn.
Heruitgā¦
29 likes
Zuid
8 januari 2022 om 20:08
2924
Thx. Jouw groene Glashutte is prachtig.
Ik ken een vintage versie die er veel op lijkt. In het huidige assortiment van Glashutte kom ik uit bij de PanoMaticLunar (goude kast, groene wijzerplaat).
crisis
8 januari 2022 om 20:11
2926
Tnx! Is een erfstuk. Heb er ooit dit NA topic over geschreven.
Vandaag draag ik, met trots, deze mooie Enicar. Dit horloge is net terug van een volledige servicebeurt bij horlogemaker Eise Baerends van Baerends en Kolkena in Grünn.
[DSC_0960]
Dit horloge is van mijn opa geweest en heeft de afgelopen 33 jaar (ja, zo lang is de beste man al niet meer onder ons) in een sieradenkistje bij mān moeder thuis gelegen⦠Totdat ik 'm ontdekte!! Ik ben trots dat ik het nu draag.
[DSC_0966]
Dit horloge brengt wat mooie herinneringen terug. Ik herriner mij dat ik dā¦
Mān opa droeg dit horloge op een zwarte perlon⦠Ik nu ook.
3 likes
sixties serie toch iets anders wat meer reliƫf, maar ook erg gaaf
10 likes
Zuid
8 januari 2022 om 20:23
2928
Dank je. Aan deze dacht ik.
1 like
Nog steeds in collectieā¦60 ties en 70 ties
Alleen word ik gek van die 12 uur markeringš¤£
1 like
Gup
8 januari 2022 om 20:34
2931
Avondwissel naar de black Citizen
15 likes
Zuid
8 januari 2022 om 20:40
2932
Haha, die 12 lijkt op een visje.
1 like
Zou ik werkelijk gek van wordenā¦misschien heb ik ook die tik dat ik bij bepaalde āscherpe wijzersā soms fantoompijn in mijn ogen krijg𤣠(bijv de Grand seikos)
1 like
SaGi
8 januari 2022 om 20:58
2936
Blijft gewoon een supermooi horlogešš»
domega
8 januari 2022 om 21:35
2937
Mooi āsouvenirā en zo te zien in hele goede staat.
Alleen kan - hoe leuk het ook staat - Perlon soms lelijke schade aan kastdeksels veroorzaken, daās met die fraaie deksels van Enicar wel zonde lijkt mijā¦
Hangt natuurlijk af van draagfrequentie, zweet/zeewater maar wel onherstelbaar, dus misschien beter een folie op de caseback plakken
1 like
Sunray
8 januari 2022 om 21:38
2938
Lekker veel in deze plaat
14 likes
Het begon vandaag primaā¦
Maar tijdens een wandeling, ontdekte ik, dat ik mijn horloge niet op tijd had gezet MAAR WEL DE DATUM HAD VERDRAAIDā¦
Yup, de dagschijf staat helemaal verkeerd en draait op de verkeerde tijd! Rats!
10 likes