haha, ik ben de beroerdste niet 20k als je hem nu wilt hebben
€ 137.000,00 · Op voorraad
Nog een laatste erbij omdat ik 10 een mooi aantal vind. Dat heet als ik voor goud ga.
Waarom nog meer? Zoveel mooie horloges met even zoveel mooie uurwerken. Ik hoop rust te krijgen. Voorlopig dan
Wat t gaat worden hangt van factoren af en t wil niet helpen dat ik per se de Hentschel H1 eerst om de pols wil hebben en dat Hentschel eigenlijk alleen bij hun te passen is en enkele modellen bij een juwelier op Sylt. Dat is bij mijn weten een eiland.
Aan de andere kant is de Mut maanfase heel mooi en met 34 mm een prachtige maat voor mijn pols
Daarnaast de nieuwe sd en hb uurwerken van GS prachtig en voor de prijs van de mut zijn beide te krijgen.
En als laatste vind ik de Santos iconisch met een briljante band doch wel een krassenmagneet.
Dat heet je kunt niet alles hebben. Eerst Hentschel en dan de maanfase nog eens passen en dan beslissen een van beide te kopen of toch naar staal verder te kijken. Hetzij omdat ik met de Hentschel geen klik heb of toch te groot. Hetzij ik de JLC niet kan meekrijgen als die na een tweede keer passen nog steeds bevalt tegen de prijs die ik wil.
Wat ik al zei: Zoek tocht naar (voorlopig) t laatste horloge is niet makkelijk
Herkenbaar haha
Nee maar leuk hoor, ik blijf het volgen!
Dat mag! Maar dat maakt het nog geen hype natuurlijk. Ik denk dat Zenith, Cartier, Grand Seiko en dergelijke in die prijsklasse meer aandacht krijgen omdat Rolex zo slecht leverbaar is. Cartier voor een deel voor de “prestige” die een Rolex ook zou hebben (wat ik persoonlijk allemaal onzin vind), GS en Zenith zijn dan weer voor de echte liefhebber.
Hij is wel mooi

Hij is wel mooi
Dat is wel het nare met sommige van die opgeleukte Frankenwatches, er zitten best mooie exemplaren tussen

Ligt er al meer dan een jaar, dus kan vast nog wel wat van de prijs af
Gewoon in de etalage met enkel glas, ja dan zou ik hem wel kunnen (op)pikken en als hij er toch al een jaar ligt moet er zeker 90% van de prijs van kunnen toch

Maar dat maakt het nog geen hype natuurlijk.
Jouw woorden uit het (de laatste tijd ineens zeer goedlopende) Cartier topic:
Of de hype er wat af is kan ik niet zeggen.
Laten we zeggen; er is de laatste tijd veel aandacht voor Cartier…
Koop dan!