Wat had je willen dragen vandaag? deel X

Carrera glasbox in panda. Mooi zeg, maar 6,5k mooi? Die band had overigens wel wat taper kunnen gebruiken.

25 likes

Heel mooi. Maar je vind hem te duur dus?

1 like

Stond/staat in Aachen aan halve prijs. (Uitverkoop van winkel). En dan wordt het plots wel een goeie aankoop.

3 likes

In mijn hoofd is is tag heuer een merk die niet meer dan 4k mag kosten. Ik weet dat je ieder horloge afzonderlijk moet beoordelen, maar ik heb toch moeite met die 6k inderdaad.

Voor 3250€ is het inderdaad een koopje. Niks voor jouw Kristof? Als fan van chrono’s De carrera is toch een icoon.

3 likes

Ik heb het overwogen, om dan te gebruiken als wisselgeld in een deal voor de JLC. Een grijze dealer kan die verkopen voor €4000-4500. Dus viel er wel €500 te rapen door deze aan te kopen.

Anderzijds gaan ze bij een ruildeal minder korting geven verwacht ik, en het heeft nog niet in de planning gepast om naar Aachen te rijden. Ook al zat ik daar in de buurt 2 weken geleden.

1 like

@Nickjackelson is ervaringsdeskundige:

Maar eenieder kijkt er natuurlijk anders naar. :slightly_smiling_face:

2 likes

Zoals in bereid zijn om een significant bedrag uit te geven aan een “minder voor de hand liggende keuze”? Wel
Wat betreft de Guilloche Staudt Chrono. Verder bestaat de verzameling primair uit de voor de hand liggende Zwitserse exemplaren, hoor. “Deskundig” lijkt me dus iets aangedikt :joy:.

5 likes

Zwart PVD is vragen om lelijke krassen maar met mijn draagfrequentie kan het waarschijnlijk decennia mee, dus zou deze Seastar wel eens willen proberen :grin:

15 likes

Oef, die kende ik nog niet. Heel gaaf.

1 like

Deze is ook leuk.

5 likes

Ja eigenlijk nog wel leuker denk ik; mooie blauwe plaat en die rubberen band is waarschijnlijk veel comfortabeler dan die zware stalen bracelet :blush:

1 like

27 likes

Vind hem wel vet hoor! Denk dat heel veel mooie straps hier goed op staan! Stalen band lekker in de doos laten.

1 like

37 likes

Deze al gezien?

12 likes

Ja. Minder mooi wel. :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ik kan het wel hebben. Betere foto:

14 likes

Geen moonphase fan hier…

Deze mag.

17 likes

Deze
omega-seamaster-diver-300m-co-axial-master-chronometer-42-mm-21062422010001-portrait-2-df7bc0.png

19 likes

33 likes