Wat had je willen dragen vandaag? deel X

Tsuno Chrono Bullhead AN3704-53P -

4 likes

10 likes

Prima voor dagelijks gebruik.

Deze is wel cool, in tegenstelling tot die luie bicolor.

Was het maar zo’n feest. Het taalgebruik is hier soms om van te huilen.

1 like

Gewoon een ‘simpele’ alleskunner met kwarts. Deze (SBGX261) of de champagne variant (SBGX263) moet er misschien toch eens komen, volgend jaar.

15 likes

13 likes

27 likes

Die is gaaf👌

1 like

ik vindt hem ook :star_struck: :+1:

Twijfel ook over deze! Vind het horloge qua proporties goed spreken. Materiaalgebruik en afwerking is ongebruikelijk, maar verfrissend.

Afwerking, in onderstaande, vind ik dan weer wat minder…

7 likes

De afwerking van het uurwerk zal idd niet op het niveau zijn van een 10k horloge. Alhoewel ik wel striping zie op het uurwerk. Ik vind het wel te prijzen dat er een betrouwbare handwinder inzit. Ze hadden er ook een chinese quartz in kunnen doen.

1 like

Wauw

23 likes

3 likes

De afwerking van het uurwerk is in lijn met wat je van een dergelijk merk dat gebruik maakt van een Peseux 7001 mag verwachten. Gaat me persoonlijk meer om de afwerking van de case. Vind de deksel op de caseback nogal knullig overkomen. De deksel lijkt daarbij ook iets ‘bol’ te staan. te strak dichtgeschroefd met die vreemd gevormde schroeven in de deksel.

Over 1,5 week ben ik in de buurt van het hoofdkantoor van Echo/Neutra. Ik heb de beste lui gemaild met de vraag of het mogelijk is het horloge / het prototype te bekijken. :smiling_face:

13 likes

Ahh ik zie nu wat je bedoelt!

Dat is wel gaaf zeg! Hopelijk kan je wat foto’s maken ter plaatse!
Het is sowieso een prachtig ontwerp!

2 likes

28 likes

7 likes

What has been seen :face_with_peeking_eye:

@Fate_Amenable_To_Change. Is dit de 37 mm? Jammer dat alles wat nog kleiner is eigenlijk alleen maar met diamantjes op de plaat te verkrijgen is.

Ot. Grijs dagje dus knallend pink. Hopelijk in november nog eens ergens passen. En daar blijft t bij want zolang de regulator er niet is gaat geen geld meer uitgegeven worden voor een nieuw horloge.

8 likes

Yup. De 37mm. Ik vind het een mooie maat voor een sporthorloge.

Eerlijk is eerlijk, ik accepteer het een soort van op de Shunbun, maar eigenlijk heb ik een teringhekel aan de rehaut als minute track, met dan te korte wijzers als gevolg. Maar 'm dan 2mm kleiner en print die minute track gewoon op de wijzerplaat.

Ook die grote zilver omkaderde datum op 6 is niet m’n ding, zeg maar. Maar die rehaut:

:+1:

:-1:

De helaasheid der dingen.

Dus ik zou rustig die regulateur afwachten zonder snacks te kopen. :slight_smile:

8 likes

Mooi horloge! Maar als het groen moet zijn ga ik voor:

Dit zou zo maar eens mijn laatste horloge kunnen worden…:slightly_smiling_face:

26 likes