Wat had je willen dragen vandaag? deel X

Nou vergeet je zelf de punt. :wink:

1 like

Kunnen we hier een punt achter zetten? :zipper_mouth_face:

2 likes

Daar heb je een punt. :innocent:

2 likes

Het uurwerk is veruit de betere bij GS. Bij de IWC is het een standaard Val Fleurier werkpaard uit de richemont stal. Niets mis mee en ook niet zichtbaar, maar toch.

De band kan je over discussiëren. Ik vind de GS banden zeker mooi afgewerkt. Bij de E9 is het al een stap vooruit op de reguliere banden qua sluiting, maar IWC heeft natuurlijk die toolvrije knopjes en het is een heel mooi ontwerp. Laat ons stellen dat IWC een streepje voor heeft hier :wink:

Het is een prachtig ontwerp he! Met de afwerking en het uurwerkniveau van de GS was het helemaal af geweest👌

5 likes

Ik ben niet zo van de skeleton maar deze mag er wezen(op foto’s)
1729983555179.png
1729983540768.png
1729983499942.png
1729983582016.png
1729983466394.png

12 likes

Ik hou t vandaag bij Hentschel

12 likes

De witte Speedy is weer op mijn radar verschenen. Blijft mooi :blush:

28 likes

Tsuno Chrono Bullhead AN3704-53P -

4 likes

10 likes

Prima voor dagelijks gebruik.

Deze is wel cool, in tegenstelling tot die luie bicolor.

Was het maar zo’n feest. Het taalgebruik is hier soms om van te huilen.

1 like

Gewoon een ‘simpele’ alleskunner met kwarts. Deze (SBGX261) of de champagne variant (SBGX263) moet er misschien toch eens komen, volgend jaar.

15 likes

13 likes

27 likes

Die is gaaf👌

1 like

ik vindt hem ook :star_struck: :+1:

Twijfel ook over deze! Vind het horloge qua proporties goed spreken. Materiaalgebruik en afwerking is ongebruikelijk, maar verfrissend.

Afwerking, in onderstaande, vind ik dan weer wat minder…

7 likes

De afwerking van het uurwerk zal idd niet op het niveau zijn van een 10k horloge. Alhoewel ik wel striping zie op het uurwerk. Ik vind het wel te prijzen dat er een betrouwbare handwinder inzit. Ze hadden er ook een chinese quartz in kunnen doen.

1 like

Wauw

23 likes

3 likes