Nou vergeet je zelf de punt.
Kunnen we hier een punt achter zetten?
Daar heb je een punt.
Het uurwerk is veruit de betere bij GS. Bij de IWC is het een standaard Val Fleurier werkpaard uit de richemont stal. Niets mis mee en ook niet zichtbaar, maar toch.
De band kan je over discussiëren. Ik vind de GS banden zeker mooi afgewerkt. Bij de E9 is het al een stap vooruit op de reguliere banden qua sluiting, maar IWC heeft natuurlijk die toolvrije knopjes en het is een heel mooi ontwerp. Laat ons stellen dat IWC een streepje voor heeft hier
Het is een prachtig ontwerp he! Met de afwerking en het uurwerkniveau van de GS was het helemaal af geweest👌
Ik ben niet zo van de skeleton maar deze mag er wezen(op foto’s)
Prima voor dagelijks gebruik.
Deze is wel cool, in tegenstelling tot die luie bicolor.
Was het maar zo’n feest. Het taalgebruik is hier soms om van te huilen.
Gewoon een ‘simpele’ alleskunner met kwarts. Deze (SBGX261) of de champagne variant (SBGX263) moet er misschien toch eens komen, volgend jaar.
Die is gaaf👌
ik vindt hem ook
Twijfel ook over deze! Vind het horloge qua proporties goed spreken. Materiaalgebruik en afwerking is ongebruikelijk, maar verfrissend.
Afwerking, in onderstaande, vind ik dan weer wat minder…
De afwerking van het uurwerk zal idd niet op het niveau zijn van een 10k horloge. Alhoewel ik wel striping zie op het uurwerk. Ik vind het wel te prijzen dat er een betrouwbare handwinder inzit. Ze hadden er ook een chinese quartz in kunnen doen.