Deze bedoel je @Kad ?
Aangename suggestie @Zoldar ![]()
Ik ging eens geen Cartier bekijken vandaag. Jahaha. Hoi @rorymoer
Steentjes of niet, dat zou ik dragen.
Dat is wel een mooie zeg!! Welk model is dat?
Mijn eerste baltic bicompax had lugs waarvan de brushing wat scheef wegdraaide en wobbelig was.
De MR01 daarentegen is veel beter, wat daar het slechtst is van surfacing is de bandaanzet.
Eerlijk gezegd heb ik de MR01 onder de loupe naast een breitling gehad en ik was positief verrast. Misschien moet ik die RW eens irl gaan zien.
Die beauty ja.
Tag Heuer Carrera CV2110. 39mm.
Originele TH Denim strap.
En soms echt voor belachelijk weinig op te pikken.
![]()
https://www.chrono24.nl/tagheuer/carrera-calibre-17--id35246273.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR
Dat is wel heel weinig ![]()
Dat is heel betaalbaar. Nooit gedacht! Maar 2007, wanneer is een service nodig? En wat kost die?
Deze is ook wel heel erg goedkoop, en met een service uit 2023. Zal snel verkocht zijn.
Ik heb het horloge met een verse service gekocht ![]()
Ik denk dat een service, niet via de AD maar via een goede horlogemaker, zo tussen de 450-550 zal kosten. Uiteraard afhankelijk van de mogelijk te vervangen onderdelen. Maar ik laat me graag corrigeren, bijvoorbeeld door @Floris155
Bizar lage prijs! Zeker met servicehistorie.
Jeez! Wie pikt 'm op?
Ik heb zo mn twijfels
Vind het verdacht goedkoop
Als ik de fotos zie met een handschoen, omgeving,dan denk ik aan een juwelier
Maar meneer is particulier
En weet niet wat het waard is? ![]()
Lijken wel veel verschillende foto’s van hetzelfde horloge, zo te zien en je hebt natuurlijk escrowservice. Dus risico zou beperkt moeten zijn. ![]()
Deze staat voor €540 op de prijslijst voor een volledige service.
Het kan door de foto’s komen maar mij lijkt de wijzerplaat niet goed gecentreerd te zitten.
Die lijkt iets naar links te zitten ten opzichte van wijzerasjes. En dat daarom ook de chrono wijzers niet mooi oplijnen op 12u.
Als het meevalt is die gewoon weer goed te centreren maar als je pech hebt zijn de wijzerplaatpootjes afgebroken.
Haviksoog ![]()
Dank je wel Floris!