Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Hij blijft toch spoken. Maar welke?

12 likes

Ik snap je twijfel, maar die onderste is veel beter in balans.

4 likes

Ja, het is pure artistieke chaos vs perfect gebalanceerde rust. Maar geen secondenwijzer is een lastige voor mij. :thinking:

Er is natuurlijk ook deze,

Maar daar vind ik dat datumvenster echt vloeken.

6 likes

Daar zag ik voorheen ook tegenop, maar uiteindelijk had ik daar bij zowel mijn Santos Dumont en Tank eigenlijk helemaal geen last van.

Wel allebei exen, maar dat had daar niets mee te maken.

Edit: verdorie, nu ik die plaatjes zie mis ik ze allebei. :joy:

19 likes

Helemaal juist

Ik zou ook voor een “simpele” moonphase gaan.

2 likes

Extra flat.

Je hebt maar beter paneraipolsen voor zo’n ding.

11 likes

Links, jade! Heeeel mooi!

Maar ik ben het met @Kad eens. Wel jammer, prijs is ook wel aantrekkelijk.

1 like


Wat een vet ding is dit zeg

9 likes

De 37 mm handaufzug met die witte plaat droeg als 41 mm, dus ik kan me voorstellen dat ik die max bill ook wel kan hebben.

1 like

We moeten nog eens afspreken dat je die kunt passen.

Met mondmasker dan. Ik ben bang dat dat zenithvirus van jou besmettelijk is…

3 likes

Moest je goeie locaties weten…

Ook bekeken, maar geen guilloché op de wijzerplaat en ook geen secondenwijzer. Dus dan beter de maanfase.

Valt mee - heel compacte L2L helpt wel. Maar ik zou m eens ergens moeten kunnen passen.

Heel tof ja! En mooie dimensies ook. Ik dacht, hij zal wel groot en dik zijn, maar allesbehalve. :ok_hand:

Wel heel duur, dat valt wel tegen :face_with_peeking_eye:

Deze Hanhart chrono jeukt al een tijdje :disguised_face:

12 likes

Jup echt een topper alleen de prijs icm levertijd van een jaar :face_with_diagonal_mouth:

1 like

Bij mij staat deze (maar dan reverse) ook al een tijdje hoog op de lijst… Ik zeg doen!
Aquastar kreeg even voorrang bij mij, maar kwestie van tijd voordat deze erbij komt. :+1:

3 likes

Prachtige chrono.:hot_face:

Chrono all over op het moment

15 likes

26 likes