Hij blijft toch spoken. Maar welke?
Ik snap je twijfel, maar die onderste is veel beter in balans.
Ja, het is pure artistieke chaos vs perfect gebalanceerde rust. Maar geen secondenwijzer is een lastige voor mij. ![]()
Er is natuurlijk ook deze,
Maar daar vind ik dat datumvenster echt vloeken.
Daar zag ik voorheen ook tegenop, maar uiteindelijk had ik daar bij zowel mijn Santos Dumont en Tank eigenlijk helemaal geen last van.
Wel allebei exen, maar dat had daar niets mee te maken.
Edit: verdorie, nu ik die plaatjes zie mis ik ze allebei. ![]()
Helemaal juist
Ik zou ook voor een “simpele” moonphase gaan.
Links, jade! Heeeel mooi!
Maar ik ben het met @Kad eens. Wel jammer, prijs is ook wel aantrekkelijk.
De 37 mm handaufzug met die witte plaat droeg als 41 mm, dus ik kan me voorstellen dat ik die max bill ook wel kan hebben.
We moeten nog eens afspreken dat je die kunt passen.
Met mondmasker dan. Ik ben bang dat dat zenithvirus van jou besmettelijk is…
Moest je goeie locaties weten…
Ook bekeken, maar geen guilloché op de wijzerplaat en ook geen secondenwijzer. Dus dan beter de maanfase.
Valt mee - heel compacte L2L helpt wel. Maar ik zou m eens ergens moeten kunnen passen.
Heel tof ja! En mooie dimensies ook. Ik dacht, hij zal wel groot en dik zijn, maar allesbehalve. ![]()
Wel heel duur, dat valt wel tegen ![]()
Jup echt een topper alleen de prijs icm levertijd van een jaar ![]()
Bij mij staat deze (maar dan reverse) ook al een tijdje hoog op de lijst… Ik zeg doen!
Aquastar kreeg even voorrang bij mij, maar kwestie van tijd voordat deze erbij komt. ![]()
Prachtige chrono.![]()









