Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII


:smiling_face_with_three_hearts:

Heb wel zin in een strapmonster. Deze zwarte zou ik altijd op leer kopen. Mooiste combi zo.

29 likes


Grail materiaal

9 likes

Na t JLC geweld ga ik terug naar een klein merk


16 likes

Echt wel… :ok_hand:

een blauwe Duiker, GMT ook

16 likes

25 likes

24 likes

13 likes


Speciaal voor @louis :wink:

16 likes

28 likes

:drooling_face:

1 like

Oooeeeegghhhffff… kwijl.

1 like

Met het zomers weer in aantocht mag deze Sinn met zandkleurige wijzerplaat wel enkele dagen rond de pols

17 likes


Nomos Tangente 101

10 likes

Gaaf. Maar ik denk nog mooier met zwarte indices en wijzers.


What a time to be alive :wink:

15 likes

ik zou royalties moeten vragen

1 like

Een Kurono Tokyo zou er zeker wel aan gaan vandaag :watch:

7 likes


Ik had ook graag een Kurono gedragen, alleen andere kleur.

9 likes

Prachtig :heart_eyes:

1 like