Heb wel zin in een strapmonster. Deze zwarte zou ik altijd op leer kopen. Mooiste combi zo.
29 likes
Echt wel… ![]()
![]()
1 like
Oooeeeegghhhffff… kwijl.
1 like
Met het zomers weer in aantocht mag deze Sinn met zandkleurige wijzerplaat wel enkele dagen rond de pols
17 likes
Gaaf. Maar ik denk nog mooier met zwarte indices en wijzers.
ik zou royalties moeten vragen
1 like
Prachtig ![]()
1 like












