Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Mist deze nou een markering tussen de 10/15 minuten ?

Is een herwerking door AI van de oorspronkelijke foto, geen echt horloge van Sinn.

1 like

21 likes


24 likes

16 likes

Al een tijdje aan het oriënteren voor een reverse panda, daarom graag voor een dag deze Heuer om te ervaren of dit wat voor mij is.

10 likes


Thailifornia

14 likes

:star_struck:

17 likes

@StefanW1
Wat een ontzettend gaaf horloge is dat toch

1 like

7 likes


Mijn vrouw kijkt met een schuin oog naar een Ventura quartz, maar ik zou deze variant weleens willen zien zelf.

4 likes

Dan zou ik de onderstaande kiezen:

Santos

12 likes

3 likes

Deze had ik best graag willen dragen maar toch maar weer teruggelegd.
Blijft redelijk uniek, een horloge van meer dan 20 jaar oud. Ongedragen nog in de stickers.

14 likes

:wink:

2 likes

Wat ga je er dan mee doen?

Voor een dagje:

12 likes

Leuk & democratisch geprijsd:

16 likes

Deze lijkt me wel wat :scream: lekker kleurtje.

Source

16 likes

Jammer van dat rode logo.