Mist deze nou een markering tussen de 10/15 minuten ?
Is een herwerking door AI van de oorspronkelijke foto, geen echt horloge van Sinn.
1 like
Al een tijdje aan het oriënteren voor een reverse panda, daarom graag voor een dag deze Heuer om te ervaren of dit wat voor mij is.
10 likes
Mijn vrouw kijkt met een schuin oog naar een Ventura quartz, maar ik zou deze variant weleens willen zien zelf.
4 likes
Dan zou ik de onderstaande kiezen:

12 likes
Deze had ik best graag willen dragen maar toch maar weer teruggelegd.
Blijft redelijk uniek, een horloge van meer dan 20 jaar oud. Ongedragen nog in de stickers.
14 likes
![]()
2 likes
Wat ga je er dan mee doen?
Jammer van dat rode logo.















