Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Die vind ik niet echt in balans. Liever de Portugieser dan.

28 likes

Die is echt heel vet.

1 like


Deze , maar die is al een maand+ bij dik voor een opknapbeurt .

2 likes

Pffff echt wel, wat een vet ding :heart_eyes:

Heel mooi :star_struck:

1 like

Toch een bijzonder apparaat!



5 likes


In titanium.

Ultieme tool chrono?

13 likes

19 likes

Ik ben ook al bij dat merk aan het kijken

En kwam deze tegen



Ik vind het ook wel wat voor @Royce

2 likes


Deze graag al is de roze season variant ook goed, de shunbun (omdat hij niet roze lijkt)

10 likes

Ik vind dat Louis Erard een mooie kant op beweegt, aan de betaalbare kant van het spectrum.


:face_exhaling::face_exhaling::yum::yum:

8 likes

What’s up? :thinking:

1 like

Niets! Blaas even stoom af! Wat een vet horloge. :heart_eyes: effe aangepast!

1 like

Zeker tof, maar nu ik aan Ollech & Wajs geproefd heb, met mijn OW C-1000 A, is de goudgele C-1000 Y de volgende op de verlanglijst voor ooit:

Had ik met dit weer best willen dragen al vandaag, om in de sfeer van dit topic te blijven.

4 likes


7 likes

Ik ben heel, heel hard een Cartier fanboy aan het worden sinds een maand of zes, maar deze vind ik toch een ongelofelijke oogzweer. :sweat_smile: :joy:

Ik vond de Pasha ook altijd maar een raar ding. Ik ben hem gaan waarderen en nu actief op zoek naar een bepaalde referentie voor m’n eigen collectie.

Maar zeg nou zelf: de automatische skeleton perpetual calendar tourbillon kan het niet aan liggen

De OG Fab Four: de 6BB Chrono:

6 likes