Die vind ik niet echt in balans. Liever de Portugieser dan.
Die is echt heel vet.
Pffff echt wel, wat een vet ding ![]()
Heel mooi ![]()
Ik vind dat Louis Erard een mooie kant op beweegt, aan de betaalbare kant van het spectrum.
What’s up? ![]()
Niets! Blaas even stoom af! Wat een vet horloge.
effe aangepast!
Zeker tof, maar nu ik aan Ollech & Wajs geproefd heb, met mijn OW C-1000 A, is de goudgele C-1000 Y de volgende op de verlanglijst voor ooit:
Had ik met dit weer best willen dragen al vandaag, om in de sfeer van dit topic te blijven.
Ik ben heel, heel hard een Cartier fanboy aan het worden sinds een maand of zes, maar deze vind ik toch een ongelofelijke oogzweer.
![]()
Ik vond de Pasha ook altijd maar een raar ding. Ik ben hem gaan waarderen en nu actief op zoek naar een bepaalde referentie voor m’n eigen collectie.
Maar zeg nou zelf: de automatische skeleton perpetual calendar tourbillon kan het niet aan liggen
















