Ik ben, gezien horloges van jouw collectie die ik wel eens voorbij zie komen en wat je in dit topic post, best benieuwd naar jouw kledingstijl waar je die horloges mee combineert ![]()
Die twee plaatjes gaan niet met elkaar rijmen. M’n kleding is heel basic en niet fashionable. Veel basic T-shirts in groen/grijs/blauw of Hollister Oxford overhemden. Oh, en áltijd een spijkerbroek. Alleen m’n schoenen hebben vaak nog wel een kleurtje en zijn iets opvallender.
Je ziet mij niet in street wear, maar ook niet in pak.
Zoiets
En in de winter
Stijltje wel. Goede jeans met een tshirt, sneakers en een mooi horloge.
Deze had ik met dit hete weer wel om willen hebben. Helaas zal het pas voor half juli zijn, dus ik moet nog even geduld hebben ![]()
Hoe is dat geen streetwear? Met name die bovenste foto is gewoon a la mode op dit moment. Wijdere broek, basic kleuren… Soit, het is niet heel erg over-sized, maar kan best als a la mode worden gezien.
Je bent een hoodie van deze gast verwijderd, bijvoorbeeld. ![]()
Wat overigens prima is. Jeans, T en een horloge is dikke prima. Ook als dat horloge een Reverso is, om maar een zijstraat te noemen.
Je laat daar toch ook een Van Cleef & Arpels zien? Geweldig, die bloemen met die retrograde.
Staat er (toevallig) eentje in het blauwe gedeelte. ![]()
Ik had je toch ouder geschat.
Al gezien maar ik ben niet meer zo een massaverzamelaar meer.
Kill your darlings. Eén er uit, de Shunbun er in. ![]()
Dan wordt het ook geen massa. En als je niks meer kunt bedenken wat er uit mag, gefeliciteerd, dan heb je “peak collection” bereikt.
Tja de Zenith el primero gaat er niet uit en de Speedmaster heb ik een maand. Dan weet je dat het niet voor de hand liggend is. Nu alles is te ruil op einde dag maar denk niet dat de verkoper dan blij is ![]()
Voel je altijd vrij om contact op te nemen!
Ik versta onder streetwear toch wel echt kleding waar ik mijn vader van bijna 60 echt absoluut niet meer in zou willen zien. Dat geldt niet voor een spijkerbroek en een basic T of hoodie.
Denk aan de dingen waar onze fitchecker Anthony Kruijver in loopt:
Ja, VC&A dus ![]()
Misschien wel het meest originele merk in dit opzicht.
Dat begrijp ik…mooi… ![]()









