Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Haha helaas…misschien onduidelijk geformuleerd maar in dit geval is “voor gaan” nog geen voldongen feit…eerder een constatering dat mijn smaak aan het evolueren is😉

1 like

Dat is misschien wel wear voor sommige straten, maar dat zijn dan wellicht straten met veel glas, roze neon, mannen met grote overjassen die kleine pakjes voor cash geld verdelen, etcetera.

Ik ben 45 en zou de afgelopen kwart eeuw al niet willen gezien zijn in die voorbeelden van je. :grimacing:

Waar ik nu wél eens zou willen in gezien worden…

7 likes

Deze graag:

De ventilerende band is voor nu een leuke bijkomstigheid :slightly_smiling_face:

17 likes

N zenuwachtig horloge vind ik het

11 likes

Ik vind 'm eerder opwindend :sunglasses:

1 like

Ja. Je kan hem zelf opwinden :nerd_face:

1 like

Zou de nieuwe Monarch de nieuwe North Flag worden?!?

2 likes

Je vergeet het belangrijkste, n fatsoenlijk getraind lichaam

1 like

Plaatje voor de sfeer

Vind ik ook erg tof

7 likes

Eens. Daarom draag ik dat soort kleding ook niet, ondanks dat het op basis van m’n leeftijd nog nét zou kunnen.
Het feit dat m’n huid tintje RAL9010 is en ik geen enkele tattoo heb, zou elke poging om een van deze outfits credible te dragen tenietdoen.

4 likes

Is een voorwaarde om vandaag om de pols te mogen komen.

1 like

Stunning sierlijk en stijlvol.
Wat een elegantie en klasse

1 like

18 likes

:joy:

1 like

12 likes

Nu ook in 40mm, lekker zeg.

Gr, HJR

9 likes

De Tutima die hier in maart door @tim_1985 werd verkocht:

Dit model zit al lang in een fotomapje getiteld ‘wensen’, zag ik net… Komend weekend maar weer eens goed kijken wat er weg mag en welke wensen ik wellicht in de toekomst zou willen vervullen.

3 likes

Deze onverwacht gisteren even kunnen passen bij een AD… echt een schitterende maat, heel mooi :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

De tandjes mooi bedoel je :heart_eyes: :drooling_face: :sunglasses: :star_struck: :biting_lip:

1 like