Haha helaas…misschien onduidelijk geformuleerd maar in dit geval is “voor gaan” nog geen voldongen feit…eerder een constatering dat mijn smaak aan het evolueren is😉
Dat is misschien wel wear voor sommige straten, maar dat zijn dan wellicht straten met veel glas, roze neon, mannen met grote overjassen die kleine pakjes voor cash geld verdelen, etcetera.
Ik ben 45 en zou de afgelopen kwart eeuw al niet willen gezien zijn in die voorbeelden van je. ![]()
Waar ik nu wél eens zou willen in gezien worden…
N zenuwachtig horloge vind ik het
Ik vind 'm eerder opwindend ![]()
Ja. Je kan hem zelf opwinden ![]()
Zou de nieuwe Monarch de nieuwe North Flag worden?!?
Je vergeet het belangrijkste, n fatsoenlijk getraind lichaam
Eens. Daarom draag ik dat soort kleding ook niet, ondanks dat het op basis van m’n leeftijd nog nét zou kunnen.
Het feit dat m’n huid tintje RAL9010 is en ik geen enkele tattoo heb, zou elke poging om een van deze outfits credible te dragen tenietdoen.
Stunning sierlijk en stijlvol.
Wat een elegantie en klasse
![]()
De Tutima die hier in maart door @tim_1985 werd verkocht:
Dit model zit al lang in een fotomapje getiteld ‘wensen’, zag ik net… Komend weekend maar weer eens goed kijken wat er weg mag en welke wensen ik wellicht in de toekomst zou willen vervullen.
De tandjes mooi bedoel je
![]()







