Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

2 likes

Wat vond je van de kleur? Eerlijk zeggen!

Even wachten op een panda :panda_face: of een reversed panda.

Of een dark knight, zoiets als deze

Ik vond het een heel mooi geel alleszins, niet te flets en niet te verzadigd. Maar het blijft geel natuurlijk, je geraakt er uiteindelijk wel op uitgekeken vrees ik en dan is 6k wel veel geld :thinking:

Bron: a Blog to Watch.

1 like

Bedankt voor de pasfoto’s :hugs: