2 likes
Wat vond je van de kleur? Eerlijk zeggen!
Even wachten op een panda
of een reversed panda.
Of een dark knight, zoiets als deze
Ik vond het een heel mooi geel alleszins, niet te flets en niet te verzadigd. Maar het blijft geel natuurlijk, je geraakt er uiteindelijk wel op uitgekeken vrees ik en dan is 6k wel veel geld ![]()
Bedankt voor de pasfoto’s ![]()


