Wat had je willen dragen vandaag? deel XIII

Lake Suwa.

18 likes

Die vind ik zoo gaaf hè :star_struck:

1 like

in het blauw beter dan dat saaie grijs :+1:

1 like

:sweat_smile:

12 likes

Die is wel heel erg lekker zeg :ok_hand::star_struck:

1 like

Jaja I know, zou er nooit een aankoop op baseren, maar voor een eerste voor onderzoekje is het toch best handig…

1 like

I like :star_struck:
Wil ik weleens passen

1 like

:face_exhaling::drooling_face:

16 likes

Het is echt hard op het randje van de comfortzone maar… doe maar voor een dagje :grin:

12 likes

Oh oh, daar ga je. Dat gaat een prachtige NA worden. :wink:

2 likes

Die GMT kende ik nog niet. Een nieuwe collega van mij had vorige week een Vegas om. Stond hem heel goed. Werd er direct hebberig van

1 like

Met dank aan @Piede

9 likes

Was deze even uit het oog geraakt na W&W. Super gave en daily draagbaar horloge!

1 like

Ja dit is wel een pareltje hoor! En een behoorlijk goede reissue van een jaren 70 Sinn, namelijk deze:

Heerlijk horloge!

8 likes

Helemaal, en een handwinder, en plexi, en de 103 kast,… Heerlijk.

1 like

Ja echt top! Vind de reissue misschien nog wel iets beter in balans. Waarschijnlijk omdat ie een tikkeltje groter is en de subdials iets verder uit elkaar staan.
Daarentegen vind ik het oude lettertype weer mooier.

2 likes

Die oude heeft zo te zien een VJ72, dat is wel erg lekker in zo’n horloge.

Ik heb me net even ingelezen over de reissue. Nette prijs, limited edition, 20 bar WR, Sinn communiceert gewoon open over het Sellita-uurwerk - geen verkapt eigen naampje aan gehangen. Ik heb echt een zwak voor Nomos en Sinn als merken.
Enige jammere (vind ik) is 14.7mm dikte. Voor een Handwinder is dat eigenlijk schandalig, zélfs in een 20 bar kast

1 like

Ja die sellita 510 m is werkelijk niets mis mee. Vergeet niet dat het plexiglaasje heavily domed is. De werkelijke kast is rond de 12mm als ik mij niet vergis. Daar komt natuurlijk die bezel en het glas bij + de 200m waterdichtheid. Hij schijnt dunner te dragen.

Hier zie je dat duidelijk.

6 likes

Koop dan!
Ik roep alvast Dibs

1 like