wat had je willen dragen vandaag….. maar heb je ze in tussentijd al?

Er komen daar zeer mooie maar soms ook belachelijk dure exemplaren langs….maar toch ook wel prachtige betaalbare horloges. :ok_hand:

Zelf heb ik ook horloges geplaatst die ik soms te duur maar ook betaalbaar vond maar toch nooit heb aangekocht, en toch mooi vond ( daarom ook het woord “vandaag” in de titel zeker? :wink:

Maar er zullen toch wel HF’s zijn die een bepaald horloge in dit topic hebben gezet en toch zijn overgegaan tot het aankopen van het bewuste horloge, niet? :thinking: :blush:

In ieder geval geld dat wel voor mij, nu heb ik niet alle topics van “wat had je willen dragen vandaag” afgeschuimd om te kijken wat ik er zoal heb ingezet, maar de horloges die ik mij zeker kan herinneren zijn deze:

en mijn laatste aanwinst:

Mijn volgende vraag is dan ook weer: zitten ze nog altijd in de collectie of was het toch niet de “grail” die je wenste? die van mij wel :smile: :+1:

21 likes

Goede vraag Jacobus. Ik kom hier al 951 dagen en heb al veel foto’s geplaatst in wat had ik willen dragen vandaag, maar volgens mij nog niets van dit alles gekocht. Deze staan of nog op de wishlist of zijn ervan verwijderd :smile:

2 likes

toch eens werk van maken dan? :wink: :ok_hand:

1 like

Ik sluit niet uit dat ik ook daadwerkelijk een aantal horloges heb gekocht die ik in dat bewuste topic en zijn 9 voorgangers heb gepost. Maar ook een groot aantal die ik gewoon mooi vind en nooit zal kopen.

11 likes

Ik heb iig ( nog ) niks gekocht wat ik daar geplaatst heb. Wel bereikbaar overigens.

1 like

We zien uit naar je “wat had je willen dragen …” bijdrages met een niet-blauwe wijzerplaat :wink:

3 likes

valt het op? :joy:

Ik heb natuurlijk wel eens een plaatje gepost in dat topic van een incoming in de pre-order:

En om de pols

Deze bevalt uitstekend!

Verder heb ik nog niks kunnen kopen in die lijst.
Vraag me ook af of dat realistisch is.

Twee horloges die bovenaan blijven prijken:

Citizen chronometer cr1507051… Helaas zeldzaam, helemaal in niet-gemangelde of kapotgepoetste staat. En dan nog de prijs…

De Zenith El Primero Chronomaster C.01 for Collective

In zeer beperkte oplage gemaakt maar ik blijf dit een pareltje vinden! Ook hiervan is de prijs niet haalbaar helaas.

8 likes

Je hebt een duidelijk voorkeur voor blauw. Me, too.
Stuk voor stuk juweeltjes voor de pols. :blush: :+1:

1 like

ben benieuwd wie van ons twee eerst met die eer gaat lopen :thinking: :wink:

:heart_eyes:

14 likes

wat heb je nu gekocht in plaats van die Tudor? :thinking:

Als je dan toch bezig bent, doe mij deze maar vandaag:

9 likes

het is wel de vraag of je hem ook hebt aangekocht en/of hij nog in de collectie zit :joy:

Voor wat ik had willen dragen maakt dat geen zier uit.
Er staat er trouwens eentje op C24 in DE.

Edit: oai ik dacht dat dit deel X van dat topic was met een wel heel persoonlijke introductie, maar dit blijkt verwarrendweg z’n eigen topic.

Ik ga ff aan Mevrouw Huberta zeggen dat ik in DE een seiko koop, doei!

2 likes

Volgens mij heb ik deze er in gezet, vlak nadat die door Omega was gepresenteerd. Paar maanden later ook gekocht (en nog steeds in de collectie).

8 likes

Ik ook! Zal niet de eerste de beste zijn.
Wat zijn jouw criteria?

1 like

Ik had een foto van de Panerai Submersible Carbotech geplaatst. Die zou ik dolgraag nog willen hebben. Maar dat zal nooit gebeuren. Of, tsja, ik moet de Staatsloterij winnen. En aangezien die kans statistisch gezien nog veel kleiner is dan piepklein zal de Panerai altijd een droom blijven.

1 like

die zullen denk ik wel dezelfde zijn als die van jou,
eentje in NOS staat, het liefste een zilveren kast, maar mag ook een goudkleurige zijn indien NOS
en als het aan die criteria voldoet heb ik er wel wat voor over
hen er intussen al velen zien passeren maar je ziet, ik heb er nog geen :smile:

Ik heb het klimmen als sport weer opgepakt en klim zonder horloge. Dan voel je je gek genoeg soms heel naakt en sta ik met mijn andere hand over mijn pols waar ik normaal gesproken mijn horloge draag.

Voor het klimmen zou ik best deze G-Shock willen hebben.

1 like