Wat heb jij gepast? (Deel 1)

Ja was echt tof. Alleen kregen we de deal niet rond.

Zwarte aquaracer vond ik ook geinig maar koop ik liever met de kop eraf een keer

1 like

Ik denk dat ik met mijn 17,5 cm pols de 39 prima kan hebben, maar de 40 was sowieso nooit een optie. Dat vind ik echt te groot voor een horloge als de Explorer I. Dit design is in mijn optiek juist perfect voor 36 mm. Ik vind het ook mooi dat ik wat van de band zie in plaats van alleen dial en lugs.

Voor een duiker ligt mijn voorkeur wel meer bij 37-39 mm. Maar ook in dat geval vond ik bijvoorbeeld de BB54 beter mooier dan de BB58 toen ik die ben gaan passen. Ik denk dat ik een voorkeur begin te krijgen voor de wat kleinere horloges :wink:

Tov de 39 vind ik bij de 36 de wijzerplaat beter in verhouding met ‘Explorer’ onder de 12. Ik twijfel nog om de 114270 eens te passen, kijken hoe die draagt met 20 mm lugs ipv 19, maar dan krijg je meteen een hele andere band en sluiting en geen AR. Ook ontbreekt dan lume op de cijfers. Maar ik hoef gelukkig niet morgen te beslissen.

3 likes

Die is echt heel gaaf. :ok_hand:
Ik ben ook wel benieuwd hoe die op zwart rubber zou staan.

1 like

Denk niet dat het veel verschilt met hoe die op een zwarte kroko staat (foto van OF);

16 likes

Ik denk dat ik het op zwart rubber of leer mooier vind maar dat is persoonlijk

1 like

Ja, dat denk ik ook, maar op de foto van @YY77 hierboven vind ik hem eerlijk gezegd een beetje doodslaan op dat zwarte leer.

1 like

Ik zou het ook mooier vinden op mat leer.
Rubber toch mischien de mooiste optie.

1 like

Ik vind de Omega je erg goed staan.
De Rolex op de laatste foto oogt wel erg klein.

1 like

Ik vind die Speedmaster toch een beetje aan de grote kant nu ik die foto weer zie :wink: van de 3 pols shots vind ik die Explorer het mooist in verhouding. De spiegel foto geeft een beetje een vertekend beeld omdat de band niet op maat is, je ziet daardoor meer band en hij hangt ook recht naar beneden ipv om de pols.

Ik heb ook de Ranger 36 nog niet helemaal afgeschreven, maar qua wijzerplaat is de Explorer wel mooier vind ik, de Ranger is wat vlak. Die T-Fit is dan weer een pluspunt tov de Easy-link van de explorer denk ik.

Binnenkort nog maar eens terug om te passen

1 like

Jammer van de prijs, want staat zeker hier ook op het lijstje… Helaas nog niet gepast.

1 like

Rolex oyster perpetual datejust silver. (Nog) niet gedaan, kast is dezelfde als mijn huidige Tudor

8 likes

Top ding. :ok_hand:t2:

24 likes

Erg leuk in de oranje config. Voor de zomer oid.

29 likes

Hoe is/draagt hij in het echt ?

Ik vond het goed dragen. Niets op aan te merken.

3 likes

Het bandje niet te dun? Dat was mijn eerste indruk namelijk. Had ietsje voller mogen zijn dan was het beter in verhouding.

1 like

Oranje denk ik nog leuker dan de zwarte idd.
Plaat vs bezel komt dan wat mooier uit!

1 like

Ligt op staal perfect op de pols.

1 like

Vond ik meevallen. @Bwatched wat was jouw idee hierover?

1 like

Ik vond hem echt meer dan prima op rubber.

9 likes