Sky Dweller 70 uur. Introductie 2012.
Zolang dit zo is zal de magie van de GS niet op jou werken.
Sky Dweller 70 uur. Introductie 2012.
Zolang dit zo is zal de magie van de GS niet op jou werken.
Ik doelde op de âinstapâ modellen van de merken.
M.i. heb je daar helemaal gelijk. Ik heb 3 GSâen, een 2880 automaat, een 9F Quartz gold star & een Spring Drive. Kijk met grote interesse uit naar de horloges met het nieuwe, dunnere 36000 uurwerk, om de collectie compleet te maken
Ik zoek perfectie, geen magie. Interesseert het me wat de âmensenâ van het merk denken? Raad het antwoord
Het streven naar absolute perfectie - die toewijding is diep geworteld in de Japanse cultuur en dat maakt het merk voor mij zo bijzonder
past perfect bij de rode wijzer van mijn gs
Ik denk toch dat een âgrootâ deel van die âwaardeâ bepaald wordt door een kwaliteitsnorm âŠ
Of zijn er (andere) âRolexenâ op de markt waarvoor klanten niet bereid zijn om te betalen en die dus beschikbaar zijn voor âletâs sayâ een paar honderd euro?
Gewoon een beetje porren
Of zijn er (andere) âRolexenâ op de markt waarvoor klanten niet bereid zijn om te betalen en die dus beschikbaar zijn voor âletâs sayâ een paar honderd euro?
Niet beschikbaar voor een paar honderd euro. Maar ik meen dat die Rolex celinni niet echt populair is.
dat is mijn punt
Je hebt er vast en zeker ook nog een enkeling tussen zitten die van een minimalistische Bauhausballenknijper een âluxe en speciaalâ gevoel krijgt. Voor mij liever een Nomos i.p.v. die Speedo
Haha
In het grijs is die te vinden voor 4,5k.
Waarzo ?
Ik zie nu dat ik te snel heb gekeken. Was alleen in US, Japan en HongKong. In EU is goedkoopste 5.1k in Italie.
Een beetje van GS & een beetje van Maggie.
Een GS ziet er op de fotoâs altijd simpel uit totdat je hem om je pols doet en met het licht gaat spelen. De wijzers en markers blijven je dan telkens weer verbazen.
Een beetje van GS & een beetje van Maggie.
Haha ja
Ik denk toch dat een âgrootâ deel van die âwaardeâ bepaald wordt door een kwaliteitsnorm âŠ
Denk je? Als dat zo is, hoe kan de prijs van een GS , een Rolex, AP, Patek dan zoveel van elkaar verschillen?
Door de gehanteerde normen dusâŠ
En dan is er de (extra) marketing, en de wet van vraag en aanbod.