Nee, een melding over perspectieven en anderen ook een kans geven om te reageren.
Oh haha die melding.
Neen, Epson is een van de drie takken van Seiko group.
De laatste jaren is er veel info over gekomen. Het ligt er aan wat je definitie is van eerst. Maar Seiko was de eerste die ze ging produceren en verkocht iig.
Dit is natuurlijk wel waar. In dit topic wordt een aantal keer geroepen dat je een Rolex koopt om indruk te maken op anderen. Als je dat van GS zegt ben je zuur. Beetje vreemd. En zuur. Ook altijd dezelfden die beginnen over āafgunstā. Meestal onzinnig.
Je kunt op beide horloges prima trots zijn. Voor mij is GS wel een pareltje qua afwerking. Polijstwerk en wijzerplaat vaak echt heel erg mooi. En dat het geen merk is dat bij het brede publiek bekend is, vind ik ook wel een voordeel, hoewel ze nogal aan de weg timmeren.
Ongelofelijk hoe snel dat is gegaan de afgelopen 2 jaar eigenlijk. Dan doen ze toch iets goed
ā¦en jammer. Ik zie GS het liefst als bij het publiek vrij onbekend merkā¦waar slechts wij WIS van op de hoogte zijn.
Ik pikte de satire er niet uit in elk geval, my bad!
Zoals het zo zegt is het wel wat tegenstrijdig inderdaad. Ik denk eigenlijk dat er een verschil is tussen de liefhebbers onderling en een sterke bling-factor naar buiten toe.
Blijkbaar zijn de details en perfectie in afwerking nou eenmaal niet aan jou besteed. En dat is prima, maar je moet natuurlijk wel open staan voor de verschillen in de afwerking (die er duidelijk zijn google maar eens) als je wilt weten wat voor anderen de magie van GS is.
Heb zelf net een GS besteld en las jou bericht weer op een satirische manier met een . Gebeurd vaker dat een boodschap de verkeerde lading overbrengt helaas.
Krijgt je van al die digitale conversaties en mondkapjesā¦
Twee jaar na de aanschaf van mijn SBGV225 heb ik elke dag nog een moment waarin ik kijk en denk: wat een schitterend horloge is dit toch. Dit moment is puur van en vanuit mijzelf. Mijn luxe momentje elke dag. Gaat nooit meer weg dit horloge.
zou graag willen kunnen nalezen hoe eea dan zat, weet je zo waar ik die info kan vinden?
productie vanaf februari en for sale in mei.
Echt waanzinnig waar dit. Laat het een klein en elitair groepje vooral blijven. I love GS
Dus je antwoord op de vraag van de TS is dat het gaat om bevredigd te worden door een klein groepje mensen? Als dat de magie van GS moet ik de mijne toch maar snel verkopen.
Zou de magie gewoon niet kunnen zijn dat het voor mij gewoon prachtige horloges zijn waar ik elke dag van kan genieten.
Uiteindelijk is dat toch de enige reden; wat vind jezelf de mooiste horloges binnen het budget dat je kunt of wilt besteden?
Dat is dan mooi maar het blijft natuurlijk onduidelijk wie echt de eerste was.
Zeker als de intro van de overige merken in maart 69 was. Want wat hanteren we dan als āuitgangspuntā productie, in de winkel, presentatie of prototype?
Prototype werden natuurlijk al in ā68 of zelf eerder gemaakt.
Over het algemeen in de horlogewereld wanneer het horloge te koop is. Kijk bijvoorbeeld maar naar de eerste quartz van Seiko de astron. Dat was ongetwijfeld ook niet het eerste prototype. Maar men heeft het altijd over december 69 en de release van die dingen for sale.
Het is in ieder geval duidelijk dat Seiko de eerste was met serieproductie er van voor de verkoop. Maar destijds hingen ze het niet zo aan de grote klok waardoor het lang onbekend was.
Veel leesplezier:
Of een ander type:
Voor mij wel.
Natuurlijk ben ik niet ongevoelig voor complimentjes van anderen.
Maar als ik iets mooi vind en ik heb er het geld voor over kan ik er intens van genieten.
Mooi dat je jouw eerste post zelf nuanceert.
Hier kan ik me prima in vinden .