Wat is dit voor merk: Meyers

Hmmm falliet / ruzie om geld. :wink:

Jep spijker op zijn kop jongu…:+1::watch::euro:

Ik denk dat daar aardig wat mensen hun Meyers proberen te verkopen die ze op Catawiki gekocht hebben. En laten we wel wezen, ook op Chrono24 zijn dit gewoon vraagprijzen. Ik ben benieuwd of er ooit weleens één voor het gevraade bedrag verkocht is. Op Ebay kom je ze ook weleens tegen voor die hoge bedragen, maar worden nooit verkocht.

Dat verhaal mbt de TW Steel klopt wel, maar is niet vergelijkbaar. TW Steel pretendeert geen merk te zijn uit het topsegment en hanteert geen adviesprijzen die niet in verhouding staan met hetgeen wat geboden wordt. Daar zit de pijn nu juist. Dat je zoon een kwalitatief betere keuze had kunnen maken is daarbij geen argument.

Blij met dit topic. Ben net onderzoek naar dit merk aan het doen en lees hier dat ik het beter niet kan doen.

Het ziet er op de foto’s namelijk best aardig uit. http://www.catawiki.com/kavels/23409085

#blijmethorlogeforum

2 likes

Nog even gekeken naar de verkopende partij en de beoordelingen. Als je die leest… Allemaal nep, dat is kwalijk… Worden bijna dagelijks geschreven terwijl deze partij niet te vinden is…

2 likes

Ik heb het vermoeden dat het eigendom is van Catawiki of dat zij er op de een of andere manier financieel bij betrokken zijn omdat dit het enige plakmerk is wat ze toelaten en meewerken aan het vermelden van de buitensporig hoge prijs verwachtingen.

3 likes

Inmiddels €900 geboden op dat 8 jaar oude quartz apparaat. Arme mensen…

Volgens mij absolute bagger. Op FB kwam ik eens een discussie tegen waar ze ook aangeboden werden. Volgens mij is ieder horloge onder de 500,- een betere koop.

Even op de site van Meyers te kijken, ze schermen met een adres in Geneve, daar is een advocatenkantoor gevestigd met nog veel meer rechtspersonen, maar hun BTW nummer linkt aan een diamanthandel in Antwerpen.

Nogmaals minimaal kilometers afstand van houden!

5 likes

Wtf :scream:

Sorry, this lot is closed!Meyers - Fly Racer chronograph - Men - 2011-present
Meyers - Fly Racer chronograph - Men Winning bid € 1,600

1 like

Ja, Meyers is werkelijk het meest schimmige merk dat er bestaat.

Edit: Wellicht geen feit. Wel mijn mening.

Wel een vertrouwd adres, 595 beoordelingen en een score van 100%. Zelfs een koper die zijn geld terug wilde was desondanks positief :face_with_raised_eyebrow:

Er zitten op Catawiki bij dit horloge zelfs partijen zichzelf te overbieden. Rare praktijken…

Volgens mij biedt de verkoper mee.

1600,- voor een quartz klokkie …:nauseated_face:

1 like

Ik zal ,het even duidelijk maken,:wink:hoe en wie de eigenaar is .Van Meyers horloge .Catawiki krijgt van elk verkocht horloge 25%+12%Dus ik verkoop een Meyers horloge 805€
De koper moet betalen bijna 900€
Ik krijg van die 878.€ 685 euro en dan van die 25%
Jongens de horloge is allemaal losse onderdelen .Daarom duur word mijn vertelt via diamantair België .Maar als Catawiki 40% bijna verdient .Dan zijn het exclusief horloge s daarom is het zo scheef
Maar er is niks mis mee .ze lopen goed.Zal ik watmooier vertellen .Dat word net als bitcoin .De prijs gaat dadelijk ineenkeer hoog omdat je ze alleen bij hun kunt krijgen .En ze worden niet meer gemaakt .Rcht niks mis mee met uurwerk .En massief

Dusik heb meerderen horloges gehad .Van omega tot tag of Breitling Ecetra .En bij die horloges had ik altijd probleem mee .of water erin of liep niet glas los ?Maar van de Meyers fly racer was alles goed hoor .Ik trek geen partij maar .Eerst zo een horloge kopen dan een feedback .Dan praten de meeste niet meer zo .Net als de (horloge meester )
Dat is een kwakzalver met zijn afgekeurde goedkopen horloge s !Top prijs vragen .En als hij horloge kapot maakte -Omega .wilde hij mijn een onbekend merk horloge
In plaats na die omega 3 verschillende ik heb er geen foto. Van maar om zoiets ,ik heb dat meegemaskt

daar heb ik zo mijn twijfels over, de schattingen slaan vaak nergens op en zijn m.i uitsluitend bedoeld om de Catawiki omzet te stimuleren

Tja, veel mensen blijven blijkbaar gevoelig voor dit soort acties. Spiegel ze een koopje voor met een schimmig verhaal, en hoop dat er iemand hapt. Dit verhaal klinkt een beetje als van die “exclusieve” pannensets en messenblokken die door straatverkopers aan de man worden gebracht, en die uiteindelijk geen drol waard blijken te zijn. Wel discutabel dat een grote site als Catawiki hieraan medewerking verleent.

2 likes

Dit moet een grap zijn met Google Translate :rofl:

Beste Tarkan (eigenaar van Meyers?), je bent of echt heel erg dom, of je probeert mensen op te lichten. En ik weet niet welk geval erger is.

3 likes

Ja dat dacht ik ook toen ik het las :rofl:

Looks like an overpriced shitter to me. Ver weg van blijven :+1:

Ik ben bang van niet na wat Google.

Wallahtsjietsjie sahbi, jouw verhaal is onleesbaar. Wat is de strekking ervan nu?