Wat is er aan de hand?

De laatste tijd gebeurt het vaak, dat de site eeeerg langzaaaaam is of soms zelfs niet te bereiken. Dan komt er een 502 error.
Hebben jullie dat ook? Of ligt dat aan mijn provider? Alle andere sites, die ik bezoek vertonen dat probleem (502) nooit.
En als anderen dat ook hebben, weet de systeembeheerder het (al)?

4 likes

Ik heb hier ook last van. Na enkele minuten werkt de site weer perfect. Vreemd!

Bad Gateway forum is een mooie tweede naam… Kom die melding nu heel vaak tegen. Zo loop ik al die mooie bandjes van @anon50762135EV mis (in begin bleef ik f5’en… Maar nu laat ik forum even ‘rusten’ bij zo’n melding)

2 likes

Bekend probleem. Als het goed is bekend bij de eigenaar. Echter nooit verder iets gehoord of er iets aan gedaan wordt. Zeer ergerlijk in elk geval.

1 like

Hier ook regelmatig de melding.

Gr. Marc

Ja tijd om die hamster in dat serverhok een trap te geven :no_mouth:

2 likes

Inderdaad zeer irritant; de enige site waar ik deze melding heb en bovendien vaak bijzonder traag met pagina’s laden. Zou toch wel aardig zijn om te horen of er wat aan gedaan wordt…

Klopt. Vooral op de telefoon soms erg traag met pagina’s laden (of hij laad ze helemaal niet)

Hier ook, op mijn Mac vaak heel traag en veel bad gateway.

1 like

Je kan hem beter wekelijks een PB sturen met wat hij kwijt wil. :thumbsup:

5 likes

Ik ook idd!!

Daglijks 502 errors de laatste tijd, erg vervelend.

Ook werkt de site soms érg traag.

Bij mij hetzelfde , erg vervelend .

Ook hier zeer traag en 502 errors

@Henrik even taggen, hij kan de softwareboys even aan hun mouw trekken.

same here :unamused

Hier hetzelfde probleem.

Ik kan me heugen dat hij eens heeft laten vallen dat hij een four digit bedrag overmaakt per jaar aan de serverboys. Ik heb natuurlijk geen benul of dit euvel hiermee te maken heeft…

*edit: Ik wil altijd alles onderbouwen, stomme dwangneurose…

hier ook

Ik denk dat iedereen die hier regelmatig komt, dit probleem wel herkent. Ik deel de mening van Marijn dat ik het irritant vind dat de mods hier niet over communiceren. Het kan niet anders dan dat de problemen met de bereikbaarheid van de site bekend zijn en dan is het wel zo handig om daar over te communiceren, als je het tenminste serieus neemt, ook als er niets aan te doen valt.

2 likes