Wat is het beste horloge voor een 'One Watch Collection'?

Mischien nog lume wijzers

:see_no_evil:

Alweer? :innocent:

3 likes

Nog steeds… :grin:

Maar mocht je een betere beschrijving in twee termen (naast het “klokkie”) voor een proleet hebben… feel free!

1 like

Over goede smaak gesproken…

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/7/3/a/73a1ff12bdd27a1c346d3a59a7de60b1307811f7.JPG

4 likes

Wat denk je waarom hij in het blauwe deel stond? :grin:

3 woorden. Staat niets bij over horloges of auto’s.

Bron; Van Dale.

1 like

Deze lijkt mij wel wat als one piece.

Persoonlijk mooier dan een Rolex explorer.
Ook iets anders dan de “usual suspects” die je hier vooral voorbij ziet komen.

Ball Roadmaster Icebreaker
Case Material: 904L Stainless steel
Dial: Black, Blue, White
Dimensions: 40mm
Crystal: Sapphire
Water Resistance: 100 meters
Crown: Screw down
Movement: Automatic caliber BALL RR1702-C (chronometer-certified) or BALL RR1702, both based on the ETA 2897
Strap/bracelet: Stainless steel bracelet
Price: $1,799 or $2,049 (for COSC certified version)
Expected Release: Shipping in early 2020

10 likes

Ik vind deze klok heel mooi…

2 likes

Vooral dit dus. Krijg je toch het beste idee van wat je wel en niet mooi op de pols vindt.

Haha om van het ‘iets hoger’ af te stappen, het mag wel richting de 7K gaan, maar liever niet. Ik wil niet graag inhalig zijn of de grens van wat mogelijk is opzoeken.

En heb jij of iemand anders enig idee hoe lang de wachtlijst is voor een OP of DJ?

Deze ga ik waarschijnlijk een keer van eigen geld aanschaffen, alleen nog even sparen:wink:

1 like

Gezien je commentaren eerder zou ik voor een Spring Drive GS gaan. In mijn geval de Snowflake, SBGA211A. Draagt zeer comfortabel, want niet te groot en erg licht, loopt zeer nauwkeurig en is fantastisch afgewerkt, je blijft erna kijken.
Ik had een AT in direct vergelijk met de GS, maar als je van super afwerking en details houd, dan wint de GS eenvoudig.

Deze dus:

Een beter verkooppraatje is er niet: Watchfinder Snowflake filmpje

Maar ook de Citizen Chronomaster vindt ik ook een top keuze. Mocht je bij Omega willen blijven, al eens aan de Globemaster gedacht?

Maar voor alles geldt: passen, passen, passen!

7 likes

Time sharing :joy:

1 like

Helaas dat de polaris abnormaal groot is :frowning:

Mijn perfecte one watch collection:

Helemaal top!

1 like

Rolex explorer 1
Ik ben geen echte fan van dit merk maar als ik een moet/mag uitzoeken wordt het de explorer 1, past overal bij en is waardevast.

Niemand heeft dat door hoor en heel soms krijg je een vraag is die echt en dan zeg je gewoon nee natuurlijk niet ben je gelijk klaar :joy:. De jubilee is wel echt het allerfijnste om te dragen. een sieraad op zich. Heel veel succes met je keuze in ieder geval!

1 like

Al eens om gehad dan? Draagt echt groot namelijk, kan ik uit ervaring zeggen.

Ooit gepast?

41mm zonder bezel oogt gewoon veel te groot.

4 likes

Red je dat voor 5k ?

1 like

Ja dat lukt.

Ff ticketje naar London Boeken.

4 likes