Wat is het beste (mechanisch) horloge voor 200 euro?

Omdat hij niet drie Submariners kan betalen😎

Zo’n origineel design kost altijd net even wat meer dan een hommage.

1 like

Hoezo?

Tuurlijk wel, veel mods zijn nou niet altijd veel waarde toevoegend. En dan hebben we het niet over skx’en zoals die van jou met de witte limited sumo plaat.

1 like

Ja die heb ik voor premium dinero verkocht aan iemand in Australie, lekker was dat.

Maar ik vind voor een kale SKX uit 2017 dit echt te veel geld

Jouw Tudor is nog nooit onder de douche geweest en àls je m n keertje draagt ligt ie op een servetje…
Durf te leven mien jong !
Its better to burn out den to fade away !!!

5 likes

Maar dan heb je er wel 1 van een eerste eigenaar en een lage kilometerstand :sunglasses:

1 like

https://images.app.goo.gl/uWF7GwEtsTjjCtPJ6

U vraagt, wij draaien…

2 likes

Voor €269 (net boven budget) heb je ook een SPINNAKER AMALFI DIVER. Geen idee wat voor kwaliteit het heeft, maar ik vind het er wel leuk uitzien. https://www.seriouswatches.com/products/spinnaker-amalfi-diver-sp-5074-11

Omdat ik ze mooi vind en omdat het kan

Terwijl dit hele topic nu juist gaat over welk horloge de beste kwaliteit heeft voor € 200.
Goede bijdrage :facepunch:

Ik heb ook de Citizen gehad, prettig horloge maar de mini turtle komt ook wel eens hier voorbij rond de 200 dat zou mijn keuze zijn.

De Seiko Mini Turtle is inderdaad ook een goede kandidaat. Enkele weken in bezit gehad. Uiteindelijk toch van de hand gedaan. Het was mijns inziens toch een blend van de Turtle met de SKX. Waarbij ik uiteindelijk toch de voorkeur zou hebben voor of een Turtle of een SKX. De mini Turtle voelde hierdoor een beetje onwennig aan. Desalniettemin is de mini Turtle erg solide en goed gebouwd, maar die kroon op 3 uur (voor een Seiko duiker) kon er toch niet helemaal aan wennen. Desalniettemin wel een dijk van een horloge en zeker goede keuze! :sunglasses::+1:

5 likes

Mooie modellen, maar kan maar moeilijk wennen aan de ‘X’.

1 like

Ja die Prospex X is inderdaad een verhaal apart, daar kan ik ook nog een een boekje over open doen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Vooral doen, lees ik weer even verder! :+1:

1 like

Andere keer. Dit forumgekkie gaat slapen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Als je weet dat het geen X is hoef je je ook niet te ergeren aan de X :joy:

1 like

PS van Prospex inderdaad. In elkaar verweven. Maar in grote lijnen lijkt het op een X

1 like

Ja en ik lijk in grote lijnen op Brad Pitt maar ben het net niet.
Ik kan mij er op de duikers niet zo aan storen , op de nieuwe Alpinist vind ik het meer misstaan.

3 likes

Ik weet het, maar je wist gelukkig wel meteen waar ik het over had.

1 like

Zoals jij laat zien op staal wel stukje boven de 200. Monster voor om en nabij de 200 was destijds ook een erg goeie

Brad Pittbull

3 likes