Knip en plak merk uit de portfolio van Watch2day. Zegt genoeg volgens mij…
Zoals meermaals opgemerkt, ze zijn 260 nieuw op Eglobal, maar dan wel op rubber, niet op staal. Ik was even van nieuwprijzen uitgegaan, want als we tweedehands mee mogen doen is er een Winner Winner, Chicken Dinner in het segment duikers voor rond 200.
De Mako III of Kamasu. Met saffier en automaat. Die klopt zowel de Citizen als de Seiko in dit gevecht.
Bij de Ray2 buigen de springbars omdat deze te dun zijn. Is dat ook bij de Komasu?
De vraagstelling is het beste mechanische horloge voor 200 euro, dan is een quarts per definitie gediskwalificeert.
De zegt niets over quarts horloges.
Ik vind deze uitvoering zoveel stoerder
En lekker klein lug-to-lug voor de mensen met een wat kleinere pols
Bij zo n naam had ik alleen wel n ander type band verwacht
Erg fraai!
Meranoms Amphibia SE serie, duur… voor een Vostok want rond de 85 euro…
Maar dan heb je ook wat!
Een klassieke sniper dial, paddle hands, oranje secondewijzer, zwarte alu bezel met lumepip.
Plenty keuze in modellen kast…
In een horloge met een prachtig heritage uit een wereldmacht die niet meer bestaat, dat tot 200m waterdicht is, dik makkelijke krasvrij te krijgen highly domed plexiglas en een oerdegelijk automaat uurwerk dat als je het na inlopen goed reguleert keurig op een COSC waardige +3s/dag loopt met een onderhoudsinterval van 10 jaar!
115 euro in the pocket voor een avondje terras!
En als je de looks zat bent koop je voor een paar losse euros andere bezel, wijzerplaat, wijzers, caseback en heb je een heel ander horloge!
Dat is een toffe (rubber?) nato. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Is denk ik ook mooi op mijn ‘gewone’ NY0040
Hoi Stefan, dit is een Zuludiver rubber nato.
Goed om te weten thanks. Dat is ook wel goede kwaliteit qua materiaal meestal
Die twee weken dat ik ‘m heb wel in ieder geval
Harde taal. Anders gaat Ralph niet overstag.
#quartz matters
Of je mist een komma of je draagt nu zelf bij aan het probleem