Wat is het meest beschamende qua horlogerie wat je hebt gedaan

De ervaring leert dat je nu nog 7 keer terugkomt. Advies: niet doen!

@PLP: als jij niet gaat vissen verwacht ik een mooi beschamend verhaal van je. Ik gok dat één van je pitbulls een Omega heeft opgevreten of zo, waarna je moest wachten tot die via de natuurlijke weg weer verscheen. :expressionless:

5 likes

Wat is er nu alfa aan toegeven dat je een kleine piemelmaus hebt ? :thinking:

3 likes

Dat is meer alfa dan een leugen volhouden omdat je bang bent dat je niet serieus genomen zult worden met de waarheid. :+1:

4 likes

Hoho ben aan het vissen, ze bijten helaas niet.
Nee geen Omega, 2 keer een laptop oplader binnen een uur dat was het. Sorry.

2 likes

Mag ik de suggestie doen om deze conversatie op een beschaafde wijze op een afgelegen parkeerplaats elders voort te zetten en weer on topic te gaan?

10 likes

Ja, hallo zeg, welkom bij de club. Ik heb ook een kleine tampeloeres, dus ik weet hoeveel moeite het kost om de drang tot overcompensatie te negeren. :slight_smile:

Tampeloeres ten spijt heb ik gelukkig big dick energy. Daar gaat het om.

2 likes

Dat zijn twee hele gave exemplaren :ok_hand:

2 likes

Every master was once a disaster. Soms kunnen we erg lachen om anderen maar zelf hebben we ook genoeg door schade en schande moeten leren.

Ik heb echter geen smakelijke toevoeging voor dit topic vrees ik.

2 likes

Ik ervoer de behoefte om met mijn horloge te spelen tijdens de les aardrijkskunde. Geen idee waarom ik het volgende deed: ik pakte het aan één kant bij het bandje beet, gaf het een flinke zwieper en sloeg het zo hard mogelijk met de kast op tafel. Het horloge veranderde gelijk in een bergje losse onderdelen. De lol die ik had sloeg onmiddellijk om in teleurstelling.

16 likes

Schamen niet per se, want ik was nog jong en onwetend.
Maar het stomste wat ik heb gedaan qua horlogerie, dat is zonder twijfel het uitgeven van veel te veel geld aan een simpel quartz uurwerkje omdat er een ‘mode merk’ op staat. Toch stiekem wel een hele poos met plezier gedragen.

2 likes

De looks zijn ook 100% jaren '90. :+1:

:heart: :smiley:
(Bedoelde inderdaad proleet; maar mijn telefoon auto correct dacht daar anders over! :face_with_hand_over_mouth:)

2 likes

Dan is het niet stom hoor

3 likes

Leuk te zien, Was mijn eerste “serieuze” horloge heb hem nog steeds en was het begin van de “waanzin”

2 likes

ooit bijna hetzelfde gehad. Was ik helemaal vergeten, dank :sweat_smile:

3 jaar geleden wilde ik een emporio armani horloge kopen en had een bod gedaan op een veilingsite.
10minuten later dacht ik, neen ik wil geen emporio arman, gelukkig bood er 1 persoon iets meer, feewwwwww lucky and stupid me :see_no_evil:

ging om een bedrag van 165 euro, valt nog mee

3 likes

Hahaha waarom zou je dat überhaupt doen?
Kan alleen maar slecht aflopen. :joy::joy::joy:

2 likes

Vernietingsdrang is dat. :blush:

1 like

Soms doen mensen iets wat alleen maar slecht kan aflopen zonder dat ze hun beweegredenen kunnen rationaliseren of achteraf een legitieme verklaring kunnen verzinnen. Dat kan flink beschamend zijn. :flushed:

4 likes

Mijn grootste fout was dat ik een Rolex Yachtmaster aanzag voor een Submariner. Vervolgens dat ik dacht dat de GMT-master ook hetzelfde was. Kortom: alles 1 pot nat.:see_no_evil:

2 likes

Ik hoop voor je dat het iig geen Patek Philippe Calatrava was. :sweat_smile: