Wat is het meest beschamende qua horlogerie wat je hebt gedaan

Ja ik kon die pokkeband eraf halen (wat werd ik boos die avond, ben er nog steeds niet helemaal overheen
:joy:

Still going strong :muscle:

3 likes

Haha! Lekker bezig! Onderhand wel bedreven in het verwijderen van bandjes?

1 like

Er is er hier maar één die horloges van anderen afzeikt maar zelf gretig z’n hand voor zoiets ophoudt als ie er beter van denkt te worden.

4 likes

@Chlorophyl en @W.E hebben me al bijgepraat geen zorgen :+1:

3 likes

Niet eens een beitel gebruikt?

1 like

Je alter-ego?

1 like

Ik voel mij niet aangesproken. Heb het destijds uitgelegd hoe het zit. Volgens mijn visie is het geen hommage. Ik ben er blij mee en wat jij ervan vindt zal me letterlijk aan mijn derriere roesten.
Blijkbaar heb jij niks beters te doen dan ouwe koeien uit de sloot te halen en eindeloos te lopen zuigen en zeveren en elk topic er weer over te beginnen. Prettige dag verder :+1:

6 likes

Wie zegt dat ik het over jou heb?

8 likes

Lid worden van HF…

9 likes

Duur grapje inderdaad :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

1 like

Één van de leukste topics van de laatste tijd. Jezelf te kakken zetten is (bijna) altijd beter dan een ander.

Mijn meest beschamende actie heb ik als kind uitgehaald. Ik kreeg van mijn opa zijn oude horloge. Geen idee meer welk merk. Hij zei nog dat het niet tegen water kon. Ik meende te hebben aangetoond dat dat niet klopte toen ik hem onder water hield en hij doorliep. Op dat moment dan…
Binnen een paar dagen was het plexiglaasje stuk en na een week stond ie stil. Geen idee waar ie daarna gebleven is…

8 likes

Ik kocht via Catawiki een Omega Seamaster Quartz.

Ik pakte het horloge uit als een 5-jarige die met een doos Lego van Sinterklaas heeft gekregen en stelde tevreden vast dat het een mooi horloge was! :smiley:

Maar toen ik de tijd goed wilde zetten met uitgetrokken kroon…bewoog alléén de kleine uurwijzer! :face_with_raised_eyebrow:

Huh? :face_with_monocle:

Ik mailde de verkoper maar die reageerde natuurlijk niet! Volgende dag wéér geprutst…geen resultaat!

Jaroen: :triumph: :face_with_symbols_over_mouth: :rage: :face_with_symbols_over_mouth: :face_with_symbols_over_mouth: :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

Ik blijf prutsen (geen resultaat) ontplof vervolgens en trek natuurlijk in grootse woede de kroon kapot. (en smijt en passant nog een muis en wat andere zaken op mijn bureau tierend door de kamer…en storm daarna nog vloekend door het huis om vervolgens buiten af te koelen.)

Een week later besluit ik afgekoeld alle details van het horloge te googlen en stel vast…dat je met de kroon héél snel van tijdzone kan wisselen… :grimacing: :flushed:

Speciaal voor snelle jaren-70 zakenmannen met een Omega en een druk reisschema! :see_no_evil:
De tijd verstellen doe je door de binnenzijde van de kroon in te duwen… :hushed:

Samengevat het horloge laten repareren zonder te vertellen dat ik em zelf had gesloopt natúúrlijk! :shushing_face:

Daarna op het forum verkocht…nog steeds spijt van!

En mocht je nou dit model nog hebben liggen én je wilt er vanaf: stuur een PB!!!

30 likes

Zonde man, machtig mooi horloge :drooling_face:

1 like

Of in de X.

3 likes

cc9b4ebbcfa5ebb4449519815e23e058

1 like

giphy

Opmerking geplaatst :heavy_check_mark:

Beeld me in dat je net zo door de kamer danste :sunglasses:

2 likes

Ah nee RLC…
Meestal zet ik taalkwesties in het taalnazitopic, maar ik maak voor één keer een uitzondering omdat ik hier paal en perk aan wil stellen en me hier kapot aan erger.

Het zal je LETTERLIJK aan je derrière roesten? Ik mag voor jou toch hopen van niet…

Met dank aan Renske de Greef. https://www.renskedegreef.nl/tekencolumns/taalnazi

Verder is er nmm genoeg gezegd over de Sternglas. Niet reageren is denk ik een betere optie, dan stopt het vanzelf.

13 likes

Dit is toch Frans?

Hij had ook Arsch kunnen gebruiken.
Dat is trouwens Duits en geen Chinees. Ik zet het er even bij voor de zekerheid want hij haalt die twee soms door elkaar.

5 likes

Leuke columns en stripjes maar ik vergeet vaak te kijken. Bedankt voor deze reminder!

1 like

Ghehehe :laughing:

1 like